Rendszeres olvasók

2012. február 1., szerda

VÁGOM A CENTIT

 Vágom a centit 3-2-1....
 HOME SWEET HOME
Pénteken végleg hazamegyek a rehab. intézetből.

Hazakértem magam. 2011.10.10-e óta vagyok a rehabon, úgy döntöttem otthon tornáztatom tovább magamat.
Furcsa lesz biztosan,- otthon nem lesz annyi időm edzeni, mint itt, pihenni meg végképp semmi, de majd beosztom az időmet. Edzésre és regenerációra is szükségem van a teljes felépüléshez, márpedig arra gyúrok.

Otthon végre azt ehetek, amit szeretnék, így talán sikerül gyorsabban visszaszednem az izmaimat is.
A héten már a fülemen jött ki az egyhangú rehab-koszt, így kénytelen voltam itteni körülmények közt
paleo ételt készíteni :-) hát abból, ami épp kéznél volt.

                                      Uborka, paradicsom, sonka, cottage sajt.

                      Sajt, paradicsom, sonka, répa + najó a kefír nem paleo.
                                           
Úgyhogy aki azt mondja,h. körülményes paleo kaját készíteni, az csak kifogásokat keres, elhatározás kérdése az egész.

A hét elején kiakadtam,h. a lábizmom ereje, ha lassan is, de jön vissza, viszont a tömege nem! A bal lábam egész jól kezd alakulni, de a jobb horrorisztikusan néz ki....ÁÁÁÁÁÁ....mint egy anorexiás lába! :-O
Még szerencse,h. tél van és hosszú nadrágban lehet járni :-)
Elpanaszkodtam Lacának,....hogy pedig eszem a fehérjét és a creatint is....brühühü....és semmi eredmény, lötyög, lóg, cérnaláb.... Persze Ő megint higgadtan és józanul gondolkodott és kiszámolta mennyi fehérjére van szükségem az izomgyarapodáshoz, amit mellesleg én is ki tudok számolni....csak néha az ember nem látja a fától az erdőt! A rideg tények szerint még így is a felét viszem be a szükséges mennyiségnek,- úgyhogy mostantól belehúzok!

Ünnepélyesen megfogadtam magamnak,h. mindennap legalább 15 percet NYÚJTANI fogok, mert ugye a rugalmasabb izmok nagyobb kontrakcióra képesek, így erősebbek is! Persze ez nem újdonság, eddigis tudtam ,de sosem voltam egy hajlékony balerína alkat, ezért nem kedvencem a nyújtás...de hasznos, tehát kell!

Edzésem az elmúlt egy hétben:

2012.01.26. / csüt. / OORI
- 1,5 óra erősítés
- 30' gerinctorna
- 45' vízi torna
- lépcsőzés: 5 x 26; 2 x 26 oldalazva;
- Fegyencedzés: 4 x 10 félguggolás
                         4 x 15 térdhúzás korláton
                         4 x 12 vízszintes húzás
                       ( 4 x 10 lábujjhegyre emelkedés )

"Az orvostudomány csak most kezdi felfedezni,h. gondolkodásmódunk és érzéseink milyen mértékben felelősek a testünk fizikai, strukturális és funkcionális működéséért."
/ Dr. John Hagelin kvantumfizikus /

2012.01.27. / péntek / OORI
- 45' gerinctorna ( Mc Kenzie )
- 30' szobabiciklizés
- 45' vízi torna
- erősítés


2012.01.28. / szombat / OTTHON 
- 35-40' séta Zsomborral ( 1 bottal a biztonságkedvéért :-) olyan szép, sima utak vannak felénk, sehol egy gödör, vagy egyenetlen útfelület :-))))
- 1 óra edzés: gt. + TRX + F.e.
   Fegyencedzés: 4 x 10 fekvőtámasz ( labdával ) nagy merészen áttértem erre és simán megy :-))nem fáj a derekam tőle, nagyon örülök ennek!
                          4 x 10 fél-guggolás
                          4 x 10 mélyevezés TRX-en ( otthon nem tudok hol húzódzkodni )

2012.01.29. / vas. / OTTHON
- pihi
- Lego kiállítás

2012.01.30. / hétfő / OORI 
- 1,5 óra erősítés,- sportterápia
- 20' gerinctorna ( Mc Kenzie )
- 20' gerincmobilizálás
- 45' vízitorna

2012.01.31. / kedd / OORI 
- 1,5 óra erősítés
- 30' szobabiciklizés
- fegyencedzés: 4 x 10 fél-guggolás
                        4 x 10 fekvőtámasz
                        4 x 15 térdhúzás korláton
                        4 x 12 vízszintes húzás
                        4 x 10 fél-híd
- lépcsőzés: 4 x 26, 2x 26 oldalazva + 4 x 10 lábujjhegyre emelkedés lábfejforgatással

Hóhóóóó, kipróbáltam,h. tudok-e haladásal biciklizni :-) a tornacsarnokban tettem egy kört egy csodálatos bordószínű retro Camping kerékpárral.
SIKER! Tudok bicózni, nem fájt, sőt, még csak nem is húzódott a derekam. Bár az igaz,h. egyenes felszínen közlekedtem, az úttest és rosszabb esetben a bicikliút sem sima Győrben, viszont sokkal jobb a bicóm :-D

Marcsinak szoba-sorstársamnak megmutattam, hogyan tudok "futni", illetve,h. pontosabb legyek, hogyan nem-tudok futni! Szegényt annyira megnevettetem vele,h. nem tudta sírjon-e vagy nevessen, mert hát mint egy épp csak lábra álló kiscsikó rugdostam el a talajtól a lábaim, de mivel a jobb túl gyenge és nem tudok elrugaszkodni , így nem jutottam sehova, csak galoppoltam :-D
Ma kipróbáltam az uszodában is, na a vízben egy fokkal jobban megy az elrugaszkodás, de a haladás ott sem, mert a víz ellenállásába ütközök :-D hát van hova fejlődnöm! :-)


2012.02.01. / szerda / OORI 
- reggel elmentem erősítő tornára, de 30' perc után feladtam ,mert iszonyúan fájt a fejem. Mint, akinek agyűri robbanása van, úgy éreztem magam!
Nagyon rendes volt a gyógytornászom, Évi, mert a nála gyakorlaton levő gyógytornászhallgatót rámállította és gyakorolhatta a nyak-vállöv masszázst-kimozgatást és utána még fájdalomcsillapító, lazító áramkezelést is kaptam a trapézizmomra :-) és fejfájás husssss!
- 45' vízi torna
Kivételesen csak ennyit tornáztam ma, mert annyira leszívott a fejfájás,h. energiaszintem  nem verdesi az eget.

Viszont itt volt egy nagyon kedves főiskolai csoporttársam látogatóban, hozott egy kölyökpezsgőt, amit "futunk nemsokára pezsgőnek" meg is ittunk közösen a szobában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése