Rendszeres olvasók

2012. február 4., szombat

ITTHON

Itthon folytatom a rehabilitációm.
2012.02.03-án, pénteken eljöttem az OORI-ból, egy hét híján 4 hónapot töltöttem a rehabon, plusz 9 napot a győri idegsebészeten. Elég is volt! 

Nyilván nem lesz annyi időm edzeni itthon, mint a rehabon,- de mindennap fogok. Időbeosztás és akarat kérdése. Egyelőre naponta, szinte állandóan fáj a jobb oldalon a csípőlapátom és keresztcsontom. Most ezt próbálom kiokoskodni mit tudok ellene tenni, mert az okát tudom...csak meg kéne vhogy szüntetni. Van is rá egy teóriám, hogyan tudom megoldani,- most kísérletezem vele, de még szeretnék róla konzultálni a mozgásterapeuta orvosommal is.
Addig ezt nem is részletezném.

Nem gondoltam,h. ennyire nehéz lesz elbúcsúzni az OORI-ban 1-2 embertől, akiket nagyon megkedveltem.

Konkrét tervem van, mikortól szeretnék dolgozni, nem lehetetlen az időpontot betartanom, amit magam elé állítottam, de nagyon keményen kell hozzá edzenem. Ha matektanár lennék, már most visszamehetnék dolgozni, de testnevelést egyelőre nem tudnék tanítani.

Kicsit fáj a szívem :-( itt a hó, amit imádok és most nem tudok se síelni, se korcsolyázni, se szánkózni :-(
Sebaj, jövőre pótolom az idei lemaradásaim!

Évit a gyógytornászomat kifaggattam,h. most mi a manó lesz a gerincemmel, mert mindenki ( még egy reumatológus ismerősöm is ) azzal paráztatott,h. nem túl jó, h. nem kaptam "távtartót" a gerincem mellé.
Magyarul a L.IV.-V. csigolyám közül a széttöredezett, lelapult porckorongomat kivették és nem kaptam fém-merevítést. A professzor szerint elég erős a gerincmerevítő izmom,h. megtartsa a csigolyáimat.
MOST! De felmerül a kérdés, h. mi lesz 60-70-80 éves koromban? Összecsúszik a gerincem?
Megoldás: blokkosodnak a csigolyák. Remélhetőleg ez a folyamat, már el is indult! Ennek érdekében sok-sok mák, dió, mandula...egyéb magok fogyasztása ajánlott.
Calcium és D vitamin bevitel fokozása!
Bitangerőssé kell tennem a gerincmerevítő izmaimat!


Továbbra is cérnaláb vagyok :-( de tegnap visszanéztem pár a héttel ezelőtti edzésnaplómat és jó, h. írom, mert így nyomon tudom követni,h. erősödöm folyamatosan...csak persze állandóan elégedetlen vagyok, mert a régi önmagamhoz és erőmhöz mérem magam...és az persze,h. még nagyon-nagyon távoli.

"AMIT VALÓSNAK HISZÜNK ÉS ÉRZÜNK, VALÓRA IS VÁLIK!"

Az elmúlt pár napom edzésnaplója:

2012.02.01. / csütörtök / OORI
- 1,5 óra erősítő edzés
- 30' szobabiciklizés
- 45' vízitorna + 15' intenzív úszás ( hát,mell )

2012.02.02. / péntek / OORI
- 30' láb-, far-,hátizom erősítés fitballon
- 45' pingpong

2012.02.03. / szombat / ITTHON /
- 1 óra edzés: gerinctorna + TRX + Fegyencedzés
F.e.: 4 x 10 fél-guggolás
       4 x 15 mélyevezés TRX-en ( itthon nem tudok hol húzódzkodni )
       4 x 10 fekvőtámasz
       ( 4 x 10 lábujjhegyre emelkedés )




“A kihívások teszik életünket érdekessé;
azok legyőzése ad értelmet neki.”
(Joshua Marine)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése