Rendszeres olvasók

2012. február 25., szombat

KONTROLL

3 hét várakozás után bejutottam az idegsebészemhez ( aki műtött ) kontroll vizsgálatra.
De minek???

Egy napig őrjöngtem magamban és mélységesen fel voltam háborodva...azóta lehiggadtam és megállapítottam,h. én vagyok a hülye, mi a francot vártam...ez a magyar betegségügy :-) direkt nem egészségügyet írok...mert az nem létezik. :-(

Akárki akármennyire tagadja...hálapénz létezik...de mit is hálálunk meg? felesküdtek a gyógyításra...
Tanítani sem "hálából" megyek be az iskolába.....

Röviden, ridegen közölve megtudtam, max. 6 hónapig lehetek táppénzen, ami 1 hónap múlva lejár,
ezért szerinte, ha 1 hónapon belül drasztikusan nem fejlődök, akkor rokkantosítsam le magam,
mert tovább táppénzen csak orvosi bizottság ítélete alapján lehetek, de ott úgyis azt állapítják meg,
h. csökkent képességű vagyok és munkaköröm nem tudom ellátni...

Hát ezt nem hagyom!!! Nem érzem magam csökkent képességűnek, és nem hiszem,h. itt a rehabilitációm vége! ...és miből állapítja meg, mennyire erősödtem,- mert izomerő teszteket nem végeznek...csak szubjektív vizsgálatot...nem is emlékszik a hónapokkal azelőtti szintén szubjektív vizsgálatra...morbid!

A doki szerint nem lehettem béna, a mai napig nem érti az esetem....és hogyhogy nem tudok még lépcsőre
fellépni kapaszkodás nélkül és lábujjhegyen járni....megjegyzem hajszál híja és szerintem 4,5 hónappal
egy teljes bénaság után baromi jól állok és nem a dokiknak köszönhetem, csakis magamnak és az OORI-s gyógytornászomnak, Évinek!
Azt hiszem teljesen jogosan akadtam ki, de mára felszívtam magam....mától eljárok talpmasszőrhöz is, eddig tiltották, mert trombózist okozhat...
nem hallgatok többet a dokikra, inkább hagyatkozom a saját tapasztalataimra, mert gőzük sincs a gyógyulási esélyeimről...első körben kerekesszékkel biztattak a műtét után, meg 2 bottal
életem végéig, na ezt már most túlszárnyaltam!!!

Úgy döntöttem Ápr.tól dolgozom , nem megyek semmilyen bizottság elé!!!
Van még 1 hónapom erősödni!
Mellesleg 1-1,5 évig javulhatok, akkor félévnél miért is rokkantosíttatnám le magam ??????
Tökgáz! ez minden csak nem rehabilitáció!!! :-O

Röviden ennyi a mai állásom ! :-))))) csakazért sem adom fel!!!
Tény,h. csotrogányvékony a lábam nincs teljes idegingerületi vezetése  az izmaimnak,
de majd lesz!!! :-DDDDD   vizualizálom :-DDDDD
többet ér a semminél, a széttárt doki kezeknél..... :-)
Nem tudom, de biztos létezik olyan vizsgálat, amivel meg lehetne állapítani,h. mégis meddig megy el az idegingerület a lábamban...megpróbálok utánajárni.

Továbbra is kényszerpihenőn vagyok, várok az új rehab.kezeléses időpontokra...nincs hely...az influenzám miatt elúszott a múltkori lehetőségem, félbemaradt....

Persze nem tétlenkedem, gyógytornázom, edzem itthon egyedül!
Belegondolok, mi a jó fenét csinál, akinek nem ez a a szakmája és nem  tud egyedül tornázni ?!
Megvallom lelkileg is erősnek kell lenni,h. minden nap motivált maradjon az ember lánya, és akkor is eddzen,
ha minimális változást lát...ez egy nagyon lassú folyamat, aprók a sikerélmények!
És a doki szerint félév után drasztikusan lelassul a javulás, és 1 év után nem vagy alig -alig lesz erősödés!

ÉN HISZEK MAGAMBAN ÉS A FELÉPÜLÉSEMBEN! 
És szerencsémre vannak, akik mellettem állnak :-D


Minden elvárásom megszűnt az orvosokkal szemben ( 1-2 van, akiben megbízok, de őket én választottam, és maszek orvosok...) azt gondolom, h. ha biztatni nem tudnak, megsaccolni a felépülésem mértékét és időintervallumát képtelenek, akkor legalább ne döngöljenek földbe, ennyi :-D és ezzel le is zártam magamban ezt a dolgot.

Edzésnaplóm:

2012.02.21. / kedd / Győr
- 1 óra erősítés + Gt.
   pl.: 4 x    30" plank - 30" mountain climber  ( 15" pihenő )


2012.02.22./ szerda / Győr
- 1 óra edzés: Gt. + TRX + F.E.
   F.e.: 4 x 15 szűk fekvőtámasz
           4 x 15 fél-guggolás
           4 x 15 húzódzkodás TRX-en törökülés tartásban
           4 x 20 térdhúzás konyhapulton

2012.02.23./ csütörtök / Győr
- 1 óra erősítés ( fitball + bokasúly +  kék gumikötél )
- 40 perc gyaloglás bot nélkül !!!

2012.02.24. / péntek / Győr
- 1 óra edzés: egyensúly gyakorlatok dynair párnán + F.e.
Fe.: 2 x 15       szűkfekvőtámasz
        2 x 10-10 felemás fekvőtámasz labdával
        2 x 15       szűk fél-guggolás
        2 x  5        teljes guggolás ( bitang nehéz a jobb lábamnak, nagyon nehéz szabályosan megcsinálnom )
        4 x 10       hosszú híd
- talpmasszázs ( ami inkább simogatás volt, mint masszázs, ezért más vkit keresek, akinek ereje is van hozzá )
- SMR henger masszázs ( eddig tartottam tőle, mert nagyon érzékeny a jobb lábam és fenekem... de aztán gondoltam egyet,h. kipróbálom és jól tettem, ISTENI VOLT! be fogom az edzéseimbe építeni a nyújtás után :-)


2012.02.25. szombat / Győr 
Mivel Laca sítáborban van, az én feladatom a gyerek levegőztetés és lefárasztás :-) hát nem is tudom ki "fáraszt" kit ?! :-D
Mivel isteni tavaszi idő van, kitaláltam,h. menjünk el biciklizni ...hát a fel és leszállás elég érdekesen megy...totál le kellett engednem a nyerget,h. minél biztonságosabbá tegyem...de TUDOK BICIKLIZNI! Szuppperjó! Nagyon élveztem! Irtó nagy szél volt, ezért néha úgy éreztem, mintha egy helyben tekernék...de 30 percet bicikliztünk!
- 30" speciális láb-, és farizom erősítés az elmaradt izomcsoportokra ( gumikötél, gumiszalag )
....még ma este egy edzést mindenképp beiktatok!
Úgy érzem a több rövidebb  edzéstől jobban jön vissza az erőm, mintha 1x edzenék végkimerülésig...
most úgy sem az állóképességem fokozása a fő cél! Hanem az ERŐ és a TÖMEG !



.....
és be is iktattam az esti tréninget :-)
- 45' TRX

4 megjegyzés:

  1. Orvosok monnyanakle.
    És ha ez a kommentem is eltűnik, mint az előző postod esetében, akkor a blogspot is monnyonle esetleg.

    Meggyógyulsz egy hónap alatt oszt kész, hadd nézzen nagyot a sok hülye :D
    Szerintem megcsinálod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Juci :-) menni fog!
      Leesik az állam, eltűnt a postod? Nekem meg sem jelent, pedig elvileg e-mail értesítést is kapok...azt sem kaptam.Komoly!

      Most üzent egy munkaügyes barátnőm,h. mellesleg 1évig jár a táppénz...NO COMMENT! Mielőtt eltűnne :-) ez is.

      Törlés
  2. Ja, eltűnt, de mostmár gyanús, hogy nem a blogspot, hanem az internet explorer a hunyó ebben, vagy inkább ezek ketten együtt.
    Nem is először csinálta, hogy elküldtem a megjegyzést, aztán semmi, azt se mondta hogy kabbe, vagy nemjó valami. Én meg gondoltam, hogy hátha csak moderálás vagy izé, csak várni kell egy kicsit oszt majdcsak jó lesz, de nem, inkább eltűnik az éterben nyomtalan.
    Az email-ig esélye sincs eljutni.
    Úgyhogy explorerből nem próbálkozom többet :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, ehhez nem értek...erősen csak felhasználó vagyok a számítástechnika világában :-D Én firefox-ozok vagy google chrome.

    VálaszTörlés