Rendszeres olvasók

2012. február 7., kedd

Magyar egészségügy, avagy rehabilitáld magad! :D

Még csak 4 napja vagyok itthon, de nem bírok a seggemen ülni,- nem nekem való ez a "relatív tétlenség".

Edzek szorgalmasan minden nap, ennek eredményeként egyre erősebb is vagyok...de még nem annyira, mint szeretném. De ami késik, nem múlik! Pl. hétfőn reggel a hóesésben kihívás volt 2 bottal elvinnem a fiamat az oviba, a hídon felfelé karmunkáztam rendesen :-)
A sérülésem előtt folyton elégedetlenkedtem, h. túl gizda vagyok, kéne még egy kis izom...na, most megelégednék azzal is, ha visszanyerném az eredeti formám! :-D







Ez az eszköz a TRX, az én egyik nagy Sport-szerelmem :-D szerintem egészen hasonlít a gyógytornászok therapy masterére. Hát, persze,h. ismét edzegetek itthon vele, kizárólag hasznos gyakorlatokat végzek, csak, amit szabályosan tudok kivitelezni. És ez a legutolsó feladat a fotón, már simán megy :-) atomic push up,- egy térdbehúzás páros lábbal és egy fekvőtámasz :-D általában 4 x 10!

Szóval  megkezdtem itthon a rehabilitációmat :-D
Én kis naiv, azt hittem elmegyek az idegsebészemhez, kiírja a járóbeteg rehab.kezeléseket és ennyi.
Na, nem! Ez itt Magyarország, megint bebizonyosodott, milyen szuperjó az egészségügy, amit inkább betegségügynek neveznék, ez helytállóbb. Az idegsebészetet 2 napig hívogattam telefonon, mire vki felvette, és kaptam 3 hét múlva egy kontroll időpontot az idegsebészemhez, aki MRI-t is szeretne, na arra meg máj.-jún. körül számíthatok. Végülis mindegy, addigra semmi bajom sem lesz!
Kicsit körbejártam a témát, még jó, h.rengetegen járnak hozzánk edzeni, így akadt egy kedves reumatológus doktornő, aki megoldotta a problémámat és csütörtökön mehetek hozzá, ő is fel tudja írni a rehabilitációs kezeléseket. Remélem ott nincs többhavi várólista :-D egyébként meg egyre megy... megoldom azt is!

Edzésnaplóm az utóbbi pár napban:

2012.02.04. szombat / itthon /  
- 1 óra edzés: gerinctorna + TRX + F.e.  = lett is nagyon jóleső izomlázam szinte mindenhol :-D
   Fegyencedzés:  4 x 10 fél-guggolás (sajnos még csak ez megy szabályosan végrehajtva :-S )
                           4 x 15 mély-evezés TRX-en ( húzódzkodás helyett, mivel még mindig nincs hol )
                           4 x 10 fekvőtámasz

2012.02.05. vasárnap / itthon / 
- 1 óra gyaloglás 2 bottal a hóban terepen
- 1 óra erősítő torna ( bokasúly,gumikötél...)

2012.02.06. hétfő / Győr 
- 2 x 30' gyaloglás 1 bottal a hóban   ( imádom a havat a sípályán, de idén kimaradhatott volna az életemből )
- 1 óra gerinctorna
- 15' gyaloglás haza hóban most már 2 bottal, mert életveszély az út "sántáknak" :-O

Mai edzésmotivációs zeném :-)
AC/DC : Thunderstruck 
http://www.youtube.com/watch?v=o018byLnMFM&ob=av2e

2012.02.07. / kedd / Győr 
- 15' gerinctorna
- 1 óra fegyencedzés + TRX
   F.E. mai penzuma: 1 x 10 guggolás gyertyában :-)
                 juhéjjj, műtét óta először próbáltam és tudok gyertyát állni!
                 4 x 12 fél-guggolás képtelen vagyok az 5.fokozatra lépni, bosszant, de ez van...még gyenge hozzá a lumb.gerincmerevítő izmom és a jobb lábam is...
                                4 x 12 bicskahúzódzkodás TRX-en ( még mindig nincs hol húzódzkodnom )
                                4 x 15 térdemelés a konyhapultnál
                                2 x 10 rövid híd
                                2 x 12" varjútartás
- 15' perc gyaloglás és 15' láb,- farizom erősítés ( bokasúly, gumikötél )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése