Rendszeres olvasók

2011. december 7., szerda

nyílméregbéka

Hétfőn este bedagadt a jobb vádlim egy része, feszült és fényes felületű lett- rejtélyes módon csak a sípcsontom mellett a gázlóizomnál...és pont aznap fájt a derekam is. Én nem paráztam rajta, de reggel viziten megemlítettem, na...ezt a kezelő orvosom és a gyógytornászom is rossz ómennek titulálta és ismét sexy kompressziós harisnyát kell húznom a biztonság kedvéért. Hát, legyen,- inkább, minthogy trombózisom legyen.  :-S
De felmerült bennem, h. éjjel nem érhet trombózis, mert csak nappal hordom?! ha reggel a hosszú fekvés után felpattanok, nem nagyobb a tr. veszély, vagy csak én gondolkodom fordítva...
...és a műtét után, mikor erre nagyobb esély volt csak fáslit hordtam, hébe-hóba (bevallom) és a rehab.-on meg csak 1 napig voltam Harisnyás Pippy...najóóóó...nem nyavalygok, de megjegyzem UTÁLATOS ez a viselet. Utoljára kisdobosként hordtam fehér harisnyát.
Legalább most nem olyan extrastrong-ot kaptam, mert az elsőt 2-en húzták fel a lábamra, annyira szoros volt.
Komikus látvány voltunk! :-) Ezért másnap betettem a szekrényembe és soha többet nem vettem elő,- azóta meg elajándékoztam. Most jól kidünnyögtem magam!!!

Szabó Patrícia az örök elégedetlen !  :-O
Egyre nagyobb mozgáshiányom van!!! Hiányzik a dinamizmus, az erőlködés...ácsingózva nézek bele jófajta edzésvideokba ... egyre jobban izgat, h. MIKOR és MIT űzhetek végre!
Tisztában vagyok vele, h. őrült mákom volt, 2 hónapja totál béna voltam 4-5 napig,- "érzéketlen tésztaláb"!
Ha innét nézem,- igazat kell adjak Évinek, a gyógytornászomnak, h. hihetetlen gyorsan erősödök, hisz egy bottal járok, sőt rövid távon bot nélkül is :-) zombi üzemmódban, kézzel csápolva.
Ha viszont onnét nézem, h. a sérülésem előtt húzódzkodtam, egylábas guggoltam ...stb... akkor  viszont kétségbeejtően puding vagyok és ez szomorít.
Ambivalens érzések kavalkádja a fejem emiatt!
Nem tudom, hogyan tudom folytatni a "régi életem" , milyen mértékű kompromisszumokat kell az ördöggel megkötnöm. Tele vagyok tervvel: A, B és C módozattal.  :-O
Egy a lényeg, én én maradok és olyat fogok csinálni, amit szeretek. Max. 1-2 dologról le kell mondanom,
na és ez izgat, h. mik ezek a lemondások. Találok-e helyettük új, általam is űzhető kihívásokat!
...


Néha kisbékának érzem magam, az Életem meg egy agresszív gólya!
De aztán megrázom magam és azt gondolom, lehet,h. kisbéka vagyok, de nyílméregbéka ! 



Teljesen igaza van a Páromnak, mázlim van, h. a rehabon lehetek, mert itt minden adott a gyógyulásomhoz.
Ráadásul otthon nem lenne ennyi időm magammal, a felépülésemmel foglalkoznom. Néha hülyén is érzem magam emiatt, h. én itt tornázgatok, meg írogatok, h. lefoglaljam az agyam más negatív gondolatokról elterelve, Laca meg közben helyettem is dolgozik reggeltől estig, és gyereket nevel...és 7végén engem furikáztat vagy látogat...ez önzés, és lelkiismeretfurdaláskeltő ...
Közben otthon még a közlekedés is gondot jelentene, egyelőre nem tudnék autót vezetni,- ha el is tudnék jutni gyógytornára, konditerembe, uszodába, sok időt venne igénybe a közlekedés, itt meg minden egy helyen van.
..csakhát egyre nehezebben bírom a bezártságot, a világtól való elszigeteltséget, így 2 hónap után...teljesen  elcsodálkoztam, h. Mikulás volt és karácsony közeleg. Itt megállt az idő, ilyen értelemben. Mikor lesérültem póló és térdnadrág volt rajtam...most meg sídzseki. Hiányzik a családom, a barátaim, az életem...

Tegnap "keseregtem" egy cseppet, h. vajon utoléri-e valaha a jobb lábam ereje a balt.
Jelenleg ugyanis a bal lábam a "jobb" :-) kb. 3-4x-es erővel bír a jobbhoz képest.
Erősödik mindkettő, de a különbség marad. :-O
Szobatársam, Marcsi nagy ötlettel állt elő,- a jobb bokámra minden d.u., az edzéseink után felteszek egy 70dkg-os bokasúlyt. Tegnap megcsináltam vele a szokásos lépcsőzésem, egész jól ment. Ma pedig körbesétáltam kerekesszékes hajcsárommal, Marcsival az intézetet, ami nagyjából 1-1,5 km lehet, elég dimbes-dombos területen.
Utána még gymstick-eltem egy félórát a szobámban.
Jól esett nagyon :-D de továbbra is futni, ugrani, TRX-ezni...szeretnék...

                                                      2011.12.07. Gymstick és a sexy harisnyám :-D


...és a vágyaim ...visszatérni önmagamhoz...




BÁÁÁÁÁRCSAK LENNE TAVASZ!

3 megjegyzés:

  1. Kitartás csajszi!!!..és nem arra fókuszálj hogy mi az amiről le kell mondanod...hanem hogy mik azok az új dolgok amikkel megismerkedsz jelenleg és később hasznosíthatod majd!Laca csodálatos társad és szerintem fordított esetben Te ugyan ezt megtennéd!Tovább tovább gyerünk...napról napra jobban vagy!!!Ölellek!

    VálaszTörlés
  2. Kitartás Patti! Én csak ugyanazt mondhatom, mint a Nati, ne keseregj, csak előre nézz és ne számolj azokkal, hogy mi az amit nem tehetsz majd meg!!!! (Hozzáteszem én tésztalábak nélkül sem tudok egy kézzel húzódzkodni, de eddig még fel bírtam dolgozni lelkileg :PPP) Örülni kell a jelennek, a mának, hogy így és ilyen gyorsan javulsz, gyógyulsz és tavaszra szuperfitt és ügyes Patti leszel. Laca szuper pasi, hogy mindent így összetart, de fordított esetben Te is megtennéd érte. Ne aggódj, lesz még időd egész életedben hálálkodni :))) Cipelheted ágyba a reggelit!!! ;) Kitartás és csak előre nézz !!! Tűzz ki mindig apró célokat...most jön a Karácsony, de jó lesz otthon, aztán jön a tavasz, a természet megújul meg Te is!!!! ;) Én is várom amúgy a tavaszt-nyarat, de majd pár hét múlva elárulom miért :) Szóval gyere helyre tavaszra, az a lényeg!!! ;))))
    Sok puszi
    HH

    VálaszTörlés
  3. Nyilméregbéka!!!
    Ez nagyon teccik.
    Majd rájön az a hülye gólya, hogy túl kemény ellenfelet választott :)

    Kitartás, mingyá karácsony, aztán meg "január-február, itt a nyár".

    VálaszTörlés