Rendszeres olvasók

2011. december 14., szerda

MÁTRIX

Sokat beszélgetek kedvenc szobatársammal, Marcsival az élet nagy dolgairól...
A minap megállapítottuk, h. mi tuti a Mátrixban ragadtunk. Valójában nem itt vagyunk,
ezt csak "álmodjuk", az agyunk szüleménye, h. itt vagyunk...na de hogyan lehet, h. egyszerre cseppettünk ugyanide, ugyanabban a térben és időben...hisz nem is ismertük egymást...szerintem csakis az lehet az oka, h. itt ragadtunk, h. már szinte nem léteznek telefonfülkék :-)
Feküdtünk az ágyon egy "ólmos hétfőn" és megbeszéltük, h. basszus Ausztráliában most van a szörfidény, pattanjunk már át oda, keressünk egy fülkét,- ha az elménk szüleménye a "világunk", akkor miért ne lehetnénk inkább a hullámok hátán :-D
Mostanság kezd elfogni az "ugyan mit keresek én itt érzés"?!

Odáig jutottunk a nagy elmélkedésben, h. a hét napjait is elkereszteltük többedmagunkkal:
"ólmos hétfő"
"kedvetlen kedd"
"szerda a semmi közepén"
"ordító csütörtök"
"reményteli péntek"  (mert végre hazajutunk 7végére :-)


 Hogy vmi pozitívat is írjak,- végre 2,5 hónap alatt sikerült felszednem nagy keservek árán 1 egész kilót :-) ami az ilyen vékonydongájúaknak, mint én, őrült nehéz feladat!
Remélem izomszövetből gyarapítottam! ...hájat könnyedén tudnék felpakolni magamra, az nem nagy kunszt, de azt ugyebár semmiképp sem szeretnék. 55 kg lettem, úgy örültem neki, mint majom a farkának!
Nem állok itt meg, törekszem visszaállni a régi súlyomra.

Mikor lesérültem, az edzéseim oroszlán részét a Párom vette át...egy alkalommal telefonon beszélgettem az 5éves fiammal, aki felajánlotta nekem a segítségét:
- "Anya, majd én megtartom a gyerektornát helyetted, tudom az összes feladatot!" -mondta nagy komolyan és elkezdte sorolni a játékokat és gyakorlatokat, amiket végeztetni szoktam velük.
- "És gondolod, h. szótfogadnak majd neked a gyerekek?" - kérdeztem Tőle.
- "Hááát, majd kölcsönkérem a sípodat!" - mondta erre határozottan.
Kis híján elsírtam magam a telefonban, h. milyen édes pofa, segítőkész fiam van és azóta is hősiesen, talpraesetten viseli a számára sem könnyű helyzetet! ( most még bárányhimlős is )
Embertpróbáló élethelyzet ez mindannyiunknak,- családokat összekovácsol, vagy szétszakít...nap mint nap látom a többi "beteg" élete alakulását is itt.
MÁZLISTA vagyok,h. erős a hátországom, van kire számítsak!



                                                    Zsombikától kapott Mikulásajándékom :-)


A múlt héten volt megint a gyógytornászomnak egy gyógytornász-hallgatója gyakorlaton, ezúttal egy talpraesett fajta,- az eddigi néhánnyal ellentétben. :-) Barbi.
Mindig is azt gondoltam, h. véletlenek márpedig nincsenek...most megint bebizonyosodott.
Mielőtt ide érkezett gyakorlatra írt nekem a TRX edzők hálózatán egy üzenetet (merthogy Ő is TRX edző),
amit én nem olvastam akkor még el...a szakdolgozatát a TRX használatáról szeretné írni a gerincbetegségek, sérülések kapcsán. Akkor ő is csak annyit tudott, h. az OORI-ba jön és én is itt vagyok, dehát ez egy komplexum, több épülettel, emelettel, osztállyal...
Mondanom sem kell, h. épp a mi osztályunkra került, épp azén gyógytornászom mellé ...na ugye, hogy nincsenek véletlenek?!( csak a mi osztályunkon kb. 10 gyógytornász van)

Hétvégén otthon voltam, Zsombor volt a gyógytornászom :-)


                                            2011.12.11.


Megvolt az első, igaz nagyon light-os, de TRX edzésem :-)
Csak kíváncsi voltam és kipróbáltam mi az, amit jelenleg meg tudok csinálni vele.
Óvatos duhaj voltam, - semmi lendület, semmi asszimetrikus gyakorlat, csakis erőből, koncentráltan végzett gyakorlat.
Pl.ami ment fájdalom, húzódás nélkül:

-          - guggolás karral segítve (squat )
-          -   Plank on elbow ( alkartartás )
-          - kézkezes bic. ( bic. curl )
-           -  evezés ( back row )
-           -   Y 
-           -    alkarban lábnyitás ( hip abduction )
-            - alkarban térdbehúzás ( suspended crunch )
-           - alkarban futás 10x
-           - alkarban 1cm tolás előre-hátra
-            -   hanyatt óvatos lengés
-           -    hanyatt csípőemelés ( egyelőre alacsonyan )
- chest press
:-) na és persze csináltam, igaz, h. csak 3 db-ot, de atomic push up-ot :-)
bírtam volna, de nem mertem többet kockáztatni, a dokim és a gyógytornászom tuti agyonütne, ha tudná.
De minimum hazaküldenének, mint "gyógyultat".
Holott nem vagyok az...

-          4kézláb még mindig nem tudom hátraemelni a jobb lábam és hason fekve sem tudom a nyújtott jobb lábam megemelni, hasonfekve oldalra emelni…puding a jobb lábam ereje  Grrrrr….  :-(((

                                            Otthoni gyógytorna eszköztáram:
                                            Jól látjátok az mindössze egy 4kilós kettlebell :-) 

Gyógytorna!!! Egyelőre még nem tudok "bölcsőt", de legalább már tudok homorítani.
A műtét után még törzsemelést is alig tudtam csinálni, kínszenvedés volt.


A plank sem az igazi, de legalább már meg tudom tartani a törzsem és nem fáj! :-)



Még kell karból segítenem a guggolást, mert a jobb lábam ereje negyede a balnak, ...na és még a bal sem érte el a műtét előtti állapotát...hajaj....


Nos, egyelőre ennyit bír a gerincem a műtét és bénulásom után 2,5hónappal:


A gizdaság ellen igyekszem tenni, eszek, amennyit bírok :-) nem tervezek pózolást a közeljövőben és a távoljövőben sem :-)

Rájöttem, h. még több ERŐre van szükségem...és már van is egy tervem etéren...de ezt majd legközelebb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése