Rendszeres olvasók

2013. január 5., szombat

TALAJVÍZ és LELKESEDÉS

REMÉLEM A 2013-as évemet ez fogja jellemezni... (lsd. cím)
Vhogy mérhetetlen optimizmus, lelkesedés ragadt rám az újév kezdetével, nem tudom honnét, de hihetetlen ERŐT érzek magamban...most először érzem tényleg azt,h. újra fogok futni és akkor végre bármi mást is tudok sportolni, amit most nem :D Eddig inkább csak hittem benne, de nem éreztem a tényleges valós mivoltát. Úgy érzem a lelkesedésem kezd átragadni Andira, a gyógytornászomra is ;) minden alkalommal kellően "kinyírja" a jobb lábam izmait :D

Az évvégére kicsit alábbhagyott a lendületem, megkopott a motiváltságom...nagyon nehéz folyton egyedül edzeni...minimális sikerélménnyel... ha meg vkivel edzek, akkor meg csak ügyetlenkedem...kudarcszagú...

ÚJ ÉV, ÚJ CÉLOK, ÚJ LENDÜLET...
Igyekszem önmagamhoz mérten folyamatosan erősödni...ami most talán megy is ;) igyekszem türelmesebb és még kitartóbb lenni...de nem akarok többé felépüléssel foglalkozni....A 2012 A FELÉPÜLÉS ÉVE VOLT,lezártam...
2013 a FELLENDÜLÉS ÉVE :) FELTÖRÖK, MINT A TALAJVÍZ :) 
Nem akarom,h. felépülésem legyen a központ az Életemben, vannak ennél sokkal izgalmasabb dolgok... ;)



2013.01.01. kedd

1,5 óra séta :) Lacával és Zsomborral
1 óra EDZÉS itthon: 5 x 10 hindu push up (fagyi :) nagy kedvencem ;)
                                5 x 8 egylábas guggolás / bal 8 kg Kettlebel-lel; jobb segítséggel súly nélkül /

                                3 x 3-3 TGU / 8 kg Kettlebell
                                3 x 10 Am.Swing / 16 kg ( meglepően könnyen ment )

                                4 x 10 vádli erősítés (jobb)
                                4 x 10 spec. láberősítő gyak.
                                4 x 30 hanyatt, nyújtott lábemelés

                                4 x 15 guggolás power banddal
                                4 x 20 vádli erősítő gyak.
                                4 x 10 széles guggolás, homlokig húzás / 16 kg Kettlebell

SMR hengermasszázs

2013.01.02. szerda 

20" Like Form elektromos kezelés,- egyre inkább úgy érzem ez segít az ideg-izom kapcsolataim építésében

1 óra EDZÉS: Laca segített kicsit súlyemelést gyakorolni...
                      ...a karom...hátam...erős, de a lábam...puding :O
                      Sebaj! TALAJVÍZ :D
                      Sikerült 4 x10/ 35 kg felhúzást megcsinálnom :) határozottan erősödöm!
                                  4 x 15 szűk fekvőtámasz
                                  4 x 10 lábemelés függeszkedésben rúdig
                                  4 x 5 kézállásban nyomás
                                  4 x 6 elől guggolás / 30 kg :) tényleg erősödöm!!!!!! Juppíííííííjéééé!!!!!

SMR hengermasszázs!

2013.01.03.csüt. 

Pihenőnap! Magamra erőltettem :) kell a regeneráció miatt!!!
A legjobb az lenne, ha minimum 8 órát tudnék aludni, a sérülésem óta iszonyúan megnőtt az alvásigényem, érzem,h. szükségem van rá!

20" Like Form elektromos kezelés

45" gyógytorna Gyógy-Andival :) bitangelfáradtam! :)))

Plussz, ma bicóval közlekedtem :))

SMR hengermasszázs!


Elvégeztem a  Rip Trainer továbbképzést, a TRX gyártóinak egy újabb eszköze ez, nekem nagyon tetszik…már tavaly is nézegettem a neten,de akkor még elérhetetlen álom volt használni ( az akkori állapotom miatt)…rengeteg dinamikus, atlétikus gyakorlatot lehet vele végezni. Tesztelni fogom magamon egy kicsit, hihetetlenül jól dolgoztatja a „keresztláncot” , ami nekem most jól jön, mert a jobb oldalon sokkal gyengébb az összes alsó végtagi izmom, illetve a törzs és hasizomzatom is, ami ki is jött a gyakorlatok végzése közben. Normál edzéseimen sajnos már „megtanultam” kikompenzálni, kisegíteni a többi izmaimmal az elmaradottakat…ezért (is) nem fejlődik eléggé a jobb oldalam. Most azt várom ettől az eszköztől,h. kicsit utolérjék egymást az izmaim. J mert itt nem igazán tudok „csalni”, besegíteni más izmokkal, ha szabályosan akarom végezni a gyakorlatokat.
Nem akarok nagyképű lenni, de egész elégedett voltam magammal, sokkal rosszabbra számítottam,h. kevesebb gyakorlatot tudok majd kivitelezni… és  8órás  tanfolyamot  végignyomtunk egy kis félórás ebédszünettel, és bírtam, nagyon meglepett J de hihetetlenül örülök neki!
Rengeteg törzscsavarásos gyakorlatot csináltunk, ami elvileg nekem totálisan tiltott….semmi problémám nem volt…még a felugrásos csavarásos gyakorlatokat is merészeltem kipróbálni, vhogy éreztem,h. tudom uralni a testem, Önkontroll alatt voltam.
Sokat remélem most ettől az új impulzustól, be fognak indulni olyan izmaim működései, amik eddig nem akartak a félig meddig működő idegpályáim miatt,- azt éreztem,h. a nap elején ami nehezen ment gyakorlat, a napvégére, - pedig már fáradt voltam,- jobban ment, emlékeznek az izmaim, csak motiválnom kell őket!!! HURRÁ!!!!
Úgyhogy Köszönet Pozsonyi Zsoltnak,h. részt vehettem a képzésen, annak ellenére,h. még sérült vagyok! :D abszolút lojális volt velem!



Erősen koncentrálok a tömegnövelésre!
Andi, a gyógytornászom J olyan kedves volt, azzal fogadott csütörtökön, ünnepek után, h. kezd kigömbölyödni a fenekem…jaj, de örülnék neki J de egyelőre csak azt látom,h. a bal felem tényleg szépen kezd visszaszedni izmokat, de a jobb jóval kisebb, elég murisan festek a ruháimban, a balon feszül a gatya, a jobb felemen, meg lötyög…. L de azért nem adom fel, az Élet megy tovább…..
Úgy érzem szebben járok, vhogy jobban tudok gördülni a jobb lábammal is, talán kicsit kezd működni a jobb lábfejem és vádlim és peroneusom…. talán!

"Fenevigyearcüreggyulladással" szenvedek :(  de azért edzegetek...
2013.01.06.szo.

Beálltam Laca Vendégeihez CrossFit edzésen, kicsit ügyetlenkedtem a jobb lábam "hiányosságai" miatt,de nagyon élveztem, h. nem egyedül edzettem. Holnapra tuti bedurran a bal vádlim, mert egyelőre csak 1 lábon tudok ugrókötelezni, a jobbal épp csak kitámasztok.
1 ó. CF edzés: ugrókötelezés, kézenállásban nyomás,majomlétrázás gyakorlás
            W.O.D.  /12 ' /
              5   HSPU / kézeállásban nyomás
             60 szimpla tekerés ugrókötélen / 20 dupla volt, de nekem az egyelőre lehetetlen
             10 Burpee pull up / 4 ütemű ft., felugrás a húzódzkodóra és 1 húzódzkodás
             60 szimpla tekerés
             20 air squat / guggolás
             60 szimpla tekerés
10 tekerés híján 3 kört tudtam megcsinálni, majd néhány hét múlva újra próbálom...érzem,h. javul a lábam mozgása és ereje...pár hete szarabbul ment az ugrókötelezés! :)

Egy fotó, ami nekem nagyon tetszik :D kellenek a jó példák ...és a kihívások...



Na és felesleges kifogásokat gyártani és nyafogni, GYAKORLÁS TESZI A MESTERT!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése