Rendszeres olvasók

2013. január 1., kedd

ÉVZÁRÁS 2012 ÉS EGYBEN ÉVNYITÁS :D


Ismét itt az évvége, 2012. év lezárult, mint mindenki, én is számvetést készítek magamban.
Új célokat állítok fel az új évre :D 2013!
Őrült nagy terveim vannak ;) nem írom le, majd ha teljesítettem,akkor…  „nem iszok előre a medve bőrére” 
Szerencsére egyre jobb állapotban vagyok…persze nagyon szeretnék újra tökéletesen egészséges lenni, de a határainkat tudomásul kell vennünk, persze feszegetni lehet, sőőőt, kell is!  Ha nem tenném, még mindig 2 bottal járnék…
Beismerem, szoktam elégedetlenkedni… néha kiakadok…de mindig összeszedem magam és folytatom az utam….vkinek szívbillentyű hibája van, vkinek veseelégtelensége…nekem gerincsérvem volt…. megjegyzem kb. 15évig szenvedtem derékfájástól…most mintha kicserélték volna, soha nem fáj!
Nagyon szeretnék a lehető legjobb fizikai állapotba kerülni és ezért mindent meg is teszek! Szerencsére élvezem, nagyon szeretek edzeni, hiányzik, ha 1-1 nap kimarad… lelkileg és testileg egyaránt. Ezt csak az érti, aki hasonló sajtkukac, mint én! Feltöltődtem, úgy érzem a 2013. egy szuper év lesz, ERŐT ÉREZK MAGAMBAN!

POZITÍVAN GONDOLKODOM!
Külföldi  pozitív példa alapján (legalább) 3évig képesek az idegsejtek regenerációra, addigra 40éves leszek, bízom benne,h.  a 40. szülinapom az újjászületésem napja lesz! :D
Néha elgondolkodom,h. sok totálisan egészséges, de „punnyadt”, sportmentes életet élő embernél jóval többre vagyok képes, így fél-lábbal is. Sajnos a jobb lábam „kapufa”, nagyon zavar,h. satnya…irtó vézna…. kezdenek visszatérni az izmaim formái, de a tömege nem akar….Most is azt hittem karácsonytáján több szénhidrátot eszek és kevesebbet edzettem….felszedek legalább 1 kilót…hát nem….feljött 30deka, ami már le is ment :O 
Nem adom fel, „tömegelek”!



Elvileg  10kilónál többet nem emelhetnék, -az orvosaim szerint,-…azért óvatosan, ésszel, feszegetem a határaim….a múltkor 6x6-ot fel tudtam húzni emelkedő súllyal és a vége 35 kiló volt!!! Hát, örültem, mint majom a farkának…ha azt nézem,h. féléve a 4kilós kettlebellt alig tudtam felhúzni, akkor ez óriási siker, de ha azt nézem,h.  1,5 éve 80 kilót lazán ugyanígy felhúztam, akkor meg siralom …. MINDEN NÉZŐPONT KÉRDÉSE!!!

Azt gondolom a felépülésemben nagy mértékben segített/ segít:
-          makacsságom
-          a hitem  ( és a Párom hite)
-          a kitartásom (és a Párom kitartása)
-          Sportszeretetem
Egyedül  nem ment volna, ez tuti!

S.Ú.É.K.  Sportos Új Évet Kívánok!!!

Igyekeztem az ünnepek alatt is, szinte minden nap edzeni, néha csak átmozgatásra volt időm, néha félórás intenzív edzésre...
Most nem írom le ide az edzésnaplóm, csak egy kis részletét...

2012.12.26. sze.

1 ó.szelektív ingeráram terápia

1 ó. EDZÉS:
8 x 6 felhúzás / növekvő súllyal, egyelőre 35kg-ig tudok elmenni..ez van!, igyekszem erősödni!/
8 x 5-6 előlguggolás ( 30 kg-ig tudtam elmenni)

4 x 5 kör tárcsatolás / 10 kg tárcsával
4 x 15 húzódzkodás
4 x 15 lábemelés függeszkedésben rúdig

2012.12.27.csüt.

20'  Like Form áramterápia Ampli Fitness
SMR hengermasszázs

2012.12.30.vas.

1 ó. EDZÉS Laca segített kicsit súlyemelést gyakorolni...
                    +  4 x 6 elől guggolás / 30 kg
                        6 x 6 felvétel lökés bakról / 22,5 kg (ez menne többel is nagyon féltem a gerincem...)
                        kipping fly gyak.
4 x 10 jobb lábbal fellépés dobozra
4 x 15 jobb vádli erősítés

Este: 1 óra szelektív ingeráram terápia

2012.12.31.hétfő

Csináltam egy évvégi lábkörméret mérést, néhány hét múlva megnézem van-e eredménye a hízókúrámnak, erősítő edzéseimnek....remélem lesz!

30" EDZÉS itthon!
4 x 30" kipping fly húzódzkodás gyakorlás
4 x 15 jobb vádli erősítés
4 x 10/6 b./j. bolgár guggolás / 4kg Kettlebell

4 x 20 felhúzás / 16 kg kettlebell (ez volt itthon, ezért nem nagyobb súly..és kisebb ism.szám)
4 x 20 tolódzkodás 
50-50 lépés taposón

2 x 10-10 snatch/ 8 kg kettlebell
2 x 15 lábemelés fej fölé függeszkedésben

Nyújtás!!!


ÚJ ÉV, ÚJ REMÉNYEK!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése