Rendszeres olvasók

2013. január 29., kedd

CÉL...az van!....ÚTKERESÉS!!!


CÉLOM VAN, az utat keresem hozzá....

A héten olvastam egy TRX-rehab cikket, ami arról szólt,h. tavaly egy 16 éves síversenyző srác egy versenyen lebénult ( nem tudom,h. részlegesen-e és nem tudom pontosan milyen sérülés révén....) idén már újra síel...nekem az ilyen és ehhez hasonló jópéldák erőt adnak....
Néha könnyű lenne feladni...de ha már eddig nem tettem...miért pont most tenném....

A hétvégén gyógytornászok voltak nálunk gyakorlati továbbképzésen...volt köztük egy hölgy, aki egy részleges bénulás miatt nem tudott futni, lábujjhegyre állni, hasonlóan, mint most én.... azt mondta 10év alatt sikerült neki újra..... hát igen az idegsejtek képesek regenerálódni (én legalábbis hiszek benne, bár sok helyütt leírják,h. nem!), de iszonyú lassan és újra kell az "elfelejtett" mozgásoknak beidegződniük....ennek próbálok, most utánajárni,h. a beidegződést milyen formában lehetne meggyorsítani....HELP!!! Ha vki jártas benne!!!

Most először jutott eszembe az,h. olyan jó lenne úgy felkelni,h. ez csak egy rossz álom....és nem a valóság....

Szeretnék: fogócskázni a Fiammal, korcsolyázni, síelni....Utálok folyton korlátolva lenni....mert valljuk be, sajnos vannak korlátaim! Igyekszem feszegetni őket...de vannak....és jópárat már le is döntöttem, de még maradt is...

Korlátfeszegető mindennapjaim :)

2013.01.19. szo.

1,5 CrossFit edzés Laca vendégeivel
Egy "ANGIE" nevű W.O.D.-ot csináltunk a végén, ami egy saját testsúlyos gyakorlatsor...nekem nagyon bejött ;) mivel könnyű vagyok.

100 guggolás (én ezzel kezdtem, mert most ez a gyengeségem, szörnyen lassan is ment :((((
100 húzódzkodás
100 felülés
100 fekvőtámasz

15:17 alatt sikerült teljesítenem. Pocsék idő,de rokkantan és közel 40évesen elmegy...majd próbálok javítani rajta! Miért is ne!?


Délután még elmentünk szánkózni Nyúlra (egy Győrhöz közeli faluba) a Lila hegyre. Kb. 1,5 km-t gyalogoltunk felfelé a hóban, hát nekem felért egy lábedzéssel, csigatempóban tudtam csak felmenni,-de felmentem!
Hát este nem kellett elringatni...

Minden nap edzek továbbra is, heti 1 pihenőnapot szoktam tartani. Néha úgy érzem kevés a regenerációs időm...de annyira jól esik mozognom.

2013.01.24.csüt.

30' gyógytorna Andival : Na, ez megint kőkemény volt... :) előtte és utána Andi mindig fel-alá sétáltat, vizslat, a végén mindig kijelenti, jól van,elég csúnyán jársz! Vagyis sikerült kinyírnia a jobb lábam! :D

1ó. CrossFit edzés Melindával ( olyan jó,h. nem kell csüt.önként egyedül edzenem...)
Sajnos ma nem ment az edzés! Fáradt voltam és ügyetlen!
Nagyon gátol,h. nem tudok jobb lábbal lábujjhegyre emelkedni, pl. szakításnál vagy az ugrásos gyakorlatoknál....épp csak totyogok, semmi súlypontemelkedésem nincs, SIRALOM!
4 x 3 szakítás ( karral bírnám, de a lábam nudli, ezért csak 17,5-20kg-val megy)
5 x 3 szakítás dobozról ( 20 kg)
6 x 6 back squat / 35 kg fejlődtem, de szörnyű kevés ez is....igyekszem türelmes maradni!

W.O.D.:  5 kör
10 jump box (40 cm) még mindig csak erre vagyok képes felugrani,de szinte karral kapom fel magam)
10 burpee over the bar ( hát alig-alig tudom a rudat átugrani...de azért megküzdöttem vele...csigalassan)
10 T2B
10 Kb. snatch (12 kg)

12:15 lett az időm! Nagyon szar, de ha azt veszem,h. nem is tudok ugrani és mégis végigcsináltam...

SMR masszázs hengerelés!

2013.01.25.pént.

1 ó. Hot Iron Cross
SMR henger masszázsolás!


2013.01.26. szo.

1 ó.  CrossFit edzés
Snatch gyakorlás / sajnos max. 20kg-ig tudok elmenni...egyelőre ennyit bír a jobb lábam és a gerincem/

WOD.: 50-40-30-20-10 dupla tekerés és felülés

Mivel a jobb lábam félig működik, ezért csak ballal tudok ugrókötelezni, így csak szimplatekerésre vagyok képes...hát és ezért a 3x-át kellett tekerni , vagyis 50dupla=150 szimpla...stb....na, akkor : 450-et tekertem.
Sajnos csak a bal vádlimban lett izomláz ,tehát tényleg nem használom a jobb lábam, max. épp csak kitámasztok vele.
Az időeredményemre nem emlékszem! Középmezőny.

SMR henger masszázsolás!

Még mindig írtóra ki vagyok akadva a vádlim visszafelé fejlődésén :O Andit is megkérdeztem (gyógytornászom)...szerinte lehet,h. még mindig ödémás volt és csak most szívódott fel! Hááát, nem tudom!
Ugyanis nemhogy nőtt volna a vádli körméretem, hanem még lejjebb is apadt :((((
Lehet,h. nyáron is hosszúnadrágban fogok járni :O  :S

Annyit,de annyit erősítem...kismillió rehab.gyakorlatot csinálok...és....
Kicsit fásult vagyok.

Muszáj újra járás-iskoláznom....ezt a futóiskola helyett találtam ki, mert futni, azt ugye nem tudok :(
Najó, ma este neki is állok...bár jóóól megfáztam, visszacsusszantam az arcüreggyulladásba, vagyis levegőt, azt nem kapok....csak szájon át....
Gondolkodom a futópad kipróbálásán is, mert ugye futópadon futni könnyebb, mint szabadban. Kevésbé kell elrugaszkodni, mivel a szalag megy, illetve ha negatívba lehet állítani a pad dőlésszögét az megint egy könnyítés, mivel lefelé kocogni megint csak könnyebb, mint felfelé. Ráadásul a quadricepszeim jobban is működnek, mint a combhajlító és egyéb izmaim....PRÓBA SZERENCSE!


Voltam ma elektromos gépes "fitnesz"en. Én,- tudom és értem,h. sokan ezt edzésnek tekintik... én megint csak kihangsúlyoznám,h. NEM AZ! Sokan időhiánnyal magyarázzák,h. odajárnak és nem tényleges  edzésre...pedig inkább lustaság és kényelem a köbön,de nagyon-nagyon az! A lelküket nyugtatják vele.... Én rehabilitációra használom, próbálom a még félig működő idegpályáimat újraéleszteni.....Lehangoló volt látnom,h. a bal lábam izmait intenzíven mozgatja az áram, a jobbét alig-alig,és ahogy telt az idő és fáradt az izom, egyre kevésbé...a végén már nem tudta felhúzni a térdkalácsom sem! Kicsit elszomorított!
Két gép van ott, ahova most járok, eddig mindig nők voltak ott velem egyidőben...most először találkoztam egy pasival,-Atyavilág!!! Ha Laca ilyen helyre járna, én tuti nem állnék szóba vele (szerencsére soha nem fog! ) annyira gusztustalan, férfiatlan, kiábrándító volt látni,h. bedrótozva 1-2 kilós súlyt emelgetve parolázik ott egy életerős fiatalember...ENGEM SOKKOLT!!! Ha nem lennék sérült, soha nem tenném be a lábam ilyen helyre nőként sem!

NYÍLVÁN MINDENKINEK MÁS-MÁS CÉLJA VAN! 
De!!!
Edzeni jó! 
Edzeni öröm!
Én magáért az edzés öröméért edzek elsősorban!
A fogyás, az izmosodás, a szép alak, a fittség csak pozitív következménye a kedvetelésünknek!
Így kell hogy legyen! Ha csak azért edzel,h. 1cm-rel vékonyabb legyen a derekad....stb...rossz a hozzáállásod!
A SPORT A MINDENNAPI ÉLETED RÉSZÉVÉ KELL,H. VÁLJON! 
Jó úton jársz, ha: - hiányzik a mozgás ;)

                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése