Rendszeres olvasók

2013. január 17., csütörtök

Néha meg kell húzni az oroszlán bajszát....

...azaz kellenek a kihívások...ha csak az orvosaimra hallgatnék és minden szavukat betartanám...még most is 2 bottal járnék....



:( Néha annyira le tudnak törni a negatív szemléletű , "kedves" embertársaim...ma is megjegyezte egy ismerősöm ( aki nem mellesleg, antisportember, szerintem még a kötelező iskolai testnevelés órán kívül, önszántából soha semmit nem sportolt...) ,h. egyre "csúnyábban" járok...hát köszönöm, szerintem nem...bár volt aznap 8 testnevelés órám és ezt a 6. után mondta...de akkor is kiakadtam, mert szerintem nem igaz! Bicegek, ez tény, ha elfáradok, borzalmas módon járok, csalok, ahol tudok, külső talpélezek....stb....
DE JÁROK!DOLGOZOM ÉS EDZEM! egy bénulás után...



Így rázom le magamról ezentúl a rosszindulatú ( anti-építő) kritikákat!   :D
Va, akitől érdemes elfogadni és kell is a kritikát, az építő kritikát....és van, akitől nem kell komolyan venni...ennyi....najó, Adél (egy gyógytornász ismerősöm) jóóól lecseszett a minap...mert szerinte a súlyemelés, nagysúlyos guggolás, felhúzás és egyebek....életveszélyesek számomra....elég egy rossz mozdulat...de nem lesz...szerintem ilyen alapon, akkor egy hirtelen hétkönapi mozdulattól is ismét béna lehetnék....de NEM LESZEK!


Kacérkodom a síelés gondolatával is, szeretem a havat...tavaly azt gondoltam a kórházban fekve, idén télen sízni fogok...most kicsit bizonytalankodom...nincs egy porckorongom elég kritikus (tehervivő) helyen...Lumb. IV.-V. csig. között....a héten rengeteget szánkóztam...jól esett...de az még sem síléc!!!
Úgy érzem 38évesen egy csomó kedvenc tevékenységemtől meg vagyok fosztva, gátolva vagyok....ÉRTEM ÉN,H. ÖRÜLJEK,H. NEM MARADTAM BÉNA, SEM BOTTAL JÁRÓ....de Életem a Sport...és nagyon Hiányzik egy csomó minden!!!
Najó, még megtárgyalom Andival, a gyógytornászommal a sízés ötletét, mennyire kockázatos...mégegy bénulást nem élnék túl, ez biztos!


Tesztelgetem az erőmet, muszáj növelnem, mert régi önmagamhoz képest Puding vagyok, nagy P-vel!

2013.01.08.kedd

30' gyógytorna
SMR hengermasszázs
...és ma kellően kiakadtam, mert csak rohanvást 30 percem jutott edzésre :((( épp belemelegedtem, mikor abba kellett hagynom....időhiány miatt!

4 x 6 felhúzás / 35 kg
2 x 2 felhúzás / 40 kg

Elől guggolás ( ism.szám. 6 ) 15-20-25-27,5-30-32,5-35kg  siralom! :((((

Húzódzkodás: 5 x 20

Na, ez volt a rövidprogramom!

2013.01.09. szerda

Nyavalyogtam tegnap,h. csak félórát tudtam edzeni, na ma semennyi időm sem volt :O
...bár 5órán keresztül szánkóztam a suliban a gyerekekkel testnevelés órán, ami nekem felért egy lábedzéssel, hóban felmenni 100x a dombon! :D

SMR hengermasszázs este

2013.01.10.csüt.

Na és hab a tortán, ma is nulla percem maradt edzeni...elfoglalt Anyukák élete....
20' LikeForm áramkezelés
30' gyógytorna

Jó-Jó átmozgatás volt, de NEM EDZÉS!!!!!!!!! Nekem kell a totális elfáradás, mikor edzés után kinyúlok és bitangfáradt vagyok! .) Imádom! Kiegyensúlyozottabb Anyuka és Háziasszony vagyok, ha naponta tudok tréningezni, ha nem, akkor "zizi" leszek ( türelmetlen, kukacoskodó....már-már hárpia)...

2013.01.11.péntek:

20' gyaloglás ( naaaagy hóban, hát nekem most egy fél-lábedzéssel felért)
1 ó Hot Iron Cross :)

2013.01.12.szombat:

Szombatonként Laca CrossFit edzésére beállok, ha időm engedi,- főleg mert nagyon jól esik másokkal együtt edzeni, néha-néha elvesztem a motivációm a nonstop egyedüli edzésektől! Csoportban Minden más ;) és főleg mert nagyon jófejek járnak oda edzeni! Motiváltak...szeretnek elfáradni...

1 ó. CF edzés: súlyemelés gyak.
       WOD ( 1 kör) : 50 air squat
                                25 snatch
                                50 air squat
                                25 summo deadlift
                                50 air squat
 

2013.01.13.vas.

Ellátogattunk egy Csapatépítő Edzés erejéig a Reebok CrossFit Duna edzőtermébe Budapestre :) nagyon jó hangulatú edzést vezetett le Párom, Nyíri László.

1http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.444179452303224&type=1





2013.01.14.hétfő:

20' gyógytorna
1ó. gerinctorna
1ó. Hot Iron Cross


2013.01.15.kedd:

Kiakadás... tömegnövelek...úgy érzem mindent megteszek...de nem nőtt megint semmit a jobb lábam körmérete...gilisztaláb....ÁÁÁÁÁÁ....a bicepszem csak 1cm-rel vékonyabb, mint a jobb vádlim...si-ra-lom!
És még mindig 4 kiló minuszban vagyok önmagamhoz képest!
Najó, amíg legalább 1 kilót nem sikerül felszednem, addig nem mérek körméretet....ennyi....mert csak bosszant és sokkol! :P
Türelmetlen vagyok,-tudom,- de talán joggal, 1év és 3 hónap telt el a bénulásom óta!!!

1 óra CrossFit edzés / egyedül /

Súlyemelést gyakoroltam / egyelőre csakis a technikai kivitelezésre megyek... :) mivel képtelen is lennék nagy súlyokat megmozgatni és óvatosan vigéckedek....
Snatch / 20 kg / egyelőre erre vagyok képes....Ez van!

4 x 10-10 egylábas guggolás ( jobb lábbal egyelőre csak dobozról tudok felállni... a bal sima ügy!)
4 x 10      kipping fly gyak.

"FRAN"  bitang szar időeredménnyel és csak 20kg-val csináltam meg :O lesz ez jobb is!
21-15-9 Thruster- pull up
A végére nagyon beállt az alkarom...az utolsó 4 húzódzkodást csak egyesével voltam képes megcsinálni, nagyon elment vele az időm.... ;) azt hittem, lepottyanok a húzódzkodóról, mint vmi érett gyümölcs a fáról :D
a guggolásból lökésem meg nagyon lassú, kevés még a láberőm a dinamikus mozdulathoz....annak viszont örülök,h. végigcsináltam, nem adtam fel és nem fájdult meg cseppent sem a derekam! Egész jól bírja a terhelést!

Szóval kicsit huzigálom az oroszlán bajszát....de csak ésszerű határokon belül....

2013.01.17.csüt.

1,5 CF edzés Melindával :D hálás vagyok neki,h. nem kellett egyedül edzenem ;) és még egyéni rekordot is döntögettem ;) ha egyedül edzek nem merem úgy feltenni a súlyokat...nincs ki megmentsen, ha eldobom a súlyt....



Súlyemelés gyak.
- Power snatch / 20kg a határom egyelőre / :) tudom ez vicces, pillesúly :)
- Front Squat / elől guggolás / sikerült a 40kilóba beleguggolnom :) ez most csúcs, nekem!
- DeadLift / felhúzás: 45 kg :) ez is új csúcsom, most!
- Muscle up gyak.

Elégedetlen is vagyok, meg nem is..mint mindig a legtöbb átlag csaj Vendégem (egészségesen) nem tudná ezeket a súlyokat megmozgatni...viszont edzőként ez kevés...DE ekkora sérülés után, mégsem rossz...micsoda ambivalencia :)

WOD: 30 (15-15) Kb. snatch /12 kg
           30 pull up
           30" rope workout
           30" hanging L-hold
           30  air squat

Jól esett nagyon :D

Délután még szánkóztam 2 óráta Fiammal, Zsomborral :)))))))
                       








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése