Rendszeres olvasók

2012. április 19., csütörtök

TÓTÁGAS

Kicsit szomorkás a hangulatom máma...
 "szomorfáradómagány"- de KITARTOK!

...negatív töltet...
Ember vagyok, nem robot,- elfáradok, elszomorodok, olykor magányosan-egyedül érzem magam...azt hittem ilyenkorra már legalább kocogni, ha nem is futni, de kocogni tudok...és nem...6,5 hónap alatt nem jutottam el arra a szintre...értékelem és értem én,h. a semmiről indultam és ehhez képest jól állok...de vissza szeretném végre kapni a régi vitalitásom, erőm...edzeni szeretnék és edzést tartani...és nem kompromisszumosat, hanem jóízűt, amilyet akarok...
Kondigép-edzés ellenes vagyok,de most el-eljárok a többi edzésem mellett...hátha tömegelődöm...sajnos 1mm-t sem gyarapodott a jobb lábam izomzata...  :(((
Annyira gáz vagyok, mikor besántikálok, illetve fel a millió lépcsőn és még mindig csak enyhe karsegítséggel megy...bemelegítés meg is van vele :) kicsit "lábazok", ahogy az ős-kondihívők mondanák...de mindig beleunok, ezért átváltok húzódzkodásra, tolódzkodásra, "fekvőtámasz-evezésre" ...baromira frusztrál,h. nem tehetem, amit szeretnék...120-130kilóval lábtolóztam régesrégen, most 30-35kilónál többet nem tudok rá tenni....ugyan mitől nőne az izomtömegem???  amíg nincs erő, nincs tömeg...22-es csapdájában érzem magam!

Újabban sütögetek-főzögetek, hamár az edzésem hasznavehetetlen...legalább nem hal éhen a család...
Próbálgatok mindenféle csodareceptet, nem is olyan rossz dolog a főzés, ha van szabadidőnk :D 


                                          Grill gomba-sárgarépa


Mindezek ellenére KITARTOK! Csakazértis!
Májusban elmegyek egy tanfolyamra, ami régóta izgat, aztán másik álmom...szeretnék egy újfajta edzést bevezetni, de egyelőre halasztanom kell, addig is gyűjtöm hozzá az anyagot és az ötleteket...ŐSZ a cél!!!

...pozitív töltet...
 Tudok tótágast állni :) fejenállás :) 
Edzek tovább rendületlenül,nem vesztettem el a motivációm.... csak még mindig nem vagyok elég türelmes!
Általában heti 6x edzek-tornázok, 1 pihenőnapot tartok, de azt is aktívan töltöm.
Vezetek edzésnaplót, h. lássam a fejlődésem, és valóban hasznos dolog, mert az ember gyarló és hajlamos elfelejteni,- pl. 2 hónapja 2 bottal jártam, most meg már motorozok és képes voltam elbicózni a sulimba és vissza, ami 2x40' és még megtartottam közte a tesióráimat is, magam sem hittem,h. kibírom... kellenek a kihívások!

Haladok a fegyencedzéssel is, pedig sokszor hanyagolom, de edzek mást is ( TRX,Kettlebell,...) így szerencsére van fejlődés.5.-6.-7. szintnél járok több gyakorlatnál is, sajnos a leggyengébb láncszemem a műtéti terület, vagyis a HÍD! Még csak a 2.szintnél járok, de dolgozom rajta :)

Az iskolában az összes órám gimnasztikáját végigcsinálom a gyerekekkel, kicsit megreformáltam, eltértem a hagyományostól,- csinálunk falnál guggolást, egyenes hidat, ...míg az óvodások még tudnak szabályosan guggolni, sajnos az alsó tagozatos iskolások nagy része, már nem :( nem tudom mi lehet az oka!


Talán az, h. lusták a szülők még a játszótérig is elvinni a gyereket és a TV, meg a számítógép előtt, a szobában nőnek fel szegények.

Egy edzésem: 2012.04.18. sze.
Fegyencedzés és ez+az...
3 x 20 teljes guggolás (5. szint)  könnyedebben megy, mint 1-2 hete :)
1 x 20 zárt lábas teljes guggolás ( 6. szint)
2 x 8 egylábas guggolás támasszal (csak bal lábbal ) (7. szint)

4 x 20 lábemelés függeszkedésben hajlított lábbal (7.szint)

2 x 8 szűk teljes húzódzkodás (6.)
1 x 8 széles teljes húzódzkodás (5.)
3 x 1 felemás húzódzkodás (7.) a fogásom gyenge, szétszakadnak az ujjaim

4 x 15 egyenes híd (2.szint) na, ez itt a gyenge láncszemem, de dolgozom rajta!

1 x 3-3 fél-egykezes fekvőtámasz (8.szint) bitang nehéz !!! :)))
3 x 10-10 felemás ft.labdával (7.) ez meg nagyon jól megy, növelem az ism.számot.

varjú és fejenállás gyakorlása,- egész jól megy,- növelem a kitartási időt!

4 x 30 vádligyakorlat+ törpejárás,- sajnos még mindig nem tudok lábujjhegyen járni és emiatt enyhén biceg a járásom...na itt (is) kell a türelem, mivel a sérülés területétől a lábfejem esik a legmesszebb, ezért itt regenerálódnak legnehezebben a leszálló -felszálló idegpályák...de módszeresen dolgozom ezen az ügyön is!

4 x 20 Swing / 4kg (ebben is határozottan erősödtem,- már nem húz el jobbra a súly :)
1 x 10 egylábas felhúzás (bal lábbal) s.n.
1 x  5  egylábas felhúzás (jobb lábbal, kis támasszal) s.n.
1 x 25-25 snatch / 4kg ez nagyon könnyedén megy, hozatok haza Lacával egy nagyobb súlyt :D

+ has!  + nyújtás!  (na a nyújtás is a gyengém, iszonyúan megrövidültek a láb- és farizmaim....még többet kellene nyújtanom !!!! )

Na, angolspárgát ebben az életben már nem hiszem,h. tudok csinálni,de törekedni kell mindig a saját maximumunk elérésére ! Találtam egy jó kis motivációs fotót!



2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Kicsit én is hasonló cipőben járok, talán még a megelőzési fázisban...
    Keresek egy használható reumatológust, meg tudnád adni annak az elérhetőséget aki nálad bevált?

    Köszönöm!

    Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Igen, szívesen, írj a szpatt74@gmail.com-ra nekem és megadom az elérhetőségeit. :)

    VálaszTörlés