Rendszeres olvasók

2012. április 4., szerda

TERVHŰSÉG :D

Eddig minden a terveim szerint halad, féléve sérültem le és ismét munkába álltam,
egyelőre csak testnevelést-gyógytestnevelést tanítok a győri Radó Tibor Spec. Isk.ban és mellette heti 2 edzést tartok: egy gerinctornát és egy Hot Iront ( egy kis segítséggel ).

Igyekszem visszafogni magam, h. ne rontsak ajtóstul a házba...végülis félévig türelmet tanultam vagy mi fene :)

Az első napom csupa pozitív élmény volt a munkahelyemen,- 5 tesiórám volt, a gyerekek nagyon örültek nekem, lelkesen és fegyelmezetten tornáztak, a kollégáim megértőek és figyelmesek...igazán szerencsés vagyok!
Most még tornatermi óráim vannak, ott könnyebben kordában tartom őket, a szabadtéri órákon nehezebb dolgom lesz, fűben-egyenetlen talajon nehezebben járok... de megoldom :-) azt is, ha odajutok.
Nagyon hiányzott már a tevékeny munka.

Edzek továbbra is rendületlenül :) kedden megint saját testsúlyos szabadtéri edzést csináltam, míg a fiam birkózó edzésen volt. Napsütés, fű, friss szellő...isteni volt! :D Értelmesebb időtöltés, mintha a többi szülővel beszélgetnék, akik a birkózó csarnok előtt bagóznak :-O





Járok a talpmasszőrömhöz is, bizonyos refelexpontok kevésbé fájnak a kezelés alatt...úgy érzem jó úton járok. Használom a szelektív ingeráram gépet is, minden este :-) szerencsémre egy kedves gyógytornászbarátnőm kölcsönadta a sajátját, ami khmmm...kicsit korszerűbb, mint amit TB-re nekem felírtak :-)

Úgy érzem jól haladok, tele vagyok energiával és tervekkel... remélem lesz még elég türelmem kivárni, míg kimondhatom,h. ismét 100%-os Szabó Patrícia vagyok :D

Szerencsém van, szinte hihetetlen, h. csupa pozitív, segítőkész, jóindulatú ember vesz körül: a Családom, a Barátaink, az Ismerőseim... bár lehet, h. kizárom, kirekesztem a negatív hatásokat, a rosszindulatú embereket, mert így utólag belegondolva azért akad ilyen is :) Pl. egy kedves ismerősöm megjegyezte néhány hete,h. látom a karod az nem ment össze :-) Nincs nekem semmi bajom :-) a derekam jobb, mint új korában, a lábaim is egyre erősebbek :-) No problémó! -feleltem mosolyogva :-D

A házi orvosom, nagyon kedves volt, mikor bevittem hozzá a leleteimet,- járatott a rendelőben, megdicsért,h. mennyire szépen megtanultam újra járni...szerinte lassan szakértő szem sem fogja észrevenni,h. bénult voltam.
"Maga példaértékű, ahogyan talpraállt!" ezt mondta búcsúzóul.

Egy kolléganőm azt kérdezte az egyik tesiórám után: "Hogyan tudsz úgy csinálni, mintha mi sem történt volna és úgy folytatod a munkádat, mintha 1 hete dolgoztál volna utoljára?"
Hát, nem tudom, én vhogy nem érzem,h. beteg lettem volna,- ezt én egy sportsérülésnek veszem, egy edzőtábornak...az élsportolók is kihagyni kényszerülnek időnként 1-1 szezont, aztán összeszedik magukat és folytatják a Sportéletet :-D Most olvastam,h. Szávay Ágnes 10 hónapot kényszerült kihagyni fáradásos csigolyatörés miatt 23 évesen...most mégis az olimpiára készül Londonba. Ez iszonyú kockázatos, mégsem fordult meg a fejében,h. abbahagyja, feladja...ilyen a Sport, aki belekóstolt függő lesz!

Ma pihenőnapot tartottam, hétfőn,kedden belehúztam az edzésbe...ma hesszeltem egy kicsit Zsomborral a Duna parton :D  Holnap újult erővel bele csapok a lecsóba!

2 megjegyzés:

  1. Üdv!

    A fegyenc.com-on olvastam, hogy gyógytestnevelő vagy és terápiás célokra használod a fegyencedzést. A tanácsodat szeretném kérni. Gerincferdülésem van, már kb általános óta és a tartásom is elég rossz. Soha nem végeztem gerinctornát, ha ez volt tesin akkor egyszerűen elcsaltam mert rühellem az ilyen gyakorlatokat. Január óta csinálom a fegyencedzést, most kívánok áttérni a a jó magaviselet edzés tervre amihez hozzátartozik a híd is. Az lenne a kérdésem, hogy ha ezt a gyakorlatot rendszeresen végzem az megoldaná a gerinc problémámat?. Emellet még próbálok mindig egyenesen járni, nem pedig előregörnyedve bár ettől egy idő után elkezd fájni a hátam. Előre is köszönöm a válaszod.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    A HÍD gyakorlat a gerincmerevítő izmokat hatékonyan erősíti,ez nagyon jó! de szerintem mellette speciális gerinctornára is szükséged lenne...gerincferdülésnél az egyik oldalon megnyúlnak az izmok, ezeket erősíteni kell, a másik oldalon zsugorodnak, ott nyújtani kell. Keress fel egy gyógytornászt,h. tanítson meg Neked otthon végezhető gyakorlatokat, amit beiktathatnál a fegyencedzésedbe, én is bemelegítésnek csinálom a gerinctorna gyakorlataimat a F.e. előtt.
    Addig is,Szívesen küldök át Neked beszkennelve, ha írsz a szpatt74@gmail.com-ra üzenetet.

    VálaszTörlés