Rendszeres olvasók

2011. október 16., vasárnap

"EMBERI ERŐFORRÁS"

Rengetegen állnak mellettem, rá kellett döbbennem,h. mennyi Barátom van, nem is sejtettem,h. ennyien kedvelnek,- HIHETETLEN ERŐFORRÁS EZ NEKEM, EMBERI ERŐFORRÁS !
Új értelmet nyert számomra a "humán erőforrás" kifejezés jelentése.

A "Párom" (utálom ezt a szót, de még nem találtam jobbat rá), aki nem a férjem, de több is annál, mintha az lenne, mert a másik felem :-) = Szerelmem, Társam, a Fiam apja...
MINDENBEN segít és maximálisan mellettem áll,egyetlen pillanatig sem kellett/kell azon aggódnom,h. otthon vajon minden rendben megy-e nélkülem.
Nekem csak a gyógyulásomra kell koncentrálnom, ÓRIÁSI SEGÍTSÉG ez nekem és ÓRIÁSI TEHER ez neki. / Örök hála Lacó! /
Remekül helytállnak Zsomborral, az okos 5éves nagyfiammal,-olyan jó nézni,h. összhangban vannak. Az én "kényszerpihenőm" az Ő kapcsolatuknak jót tesz.
Erre mondják,h. minden rosszban van vmi jó is ;-)
- Csak úgy tudom mindezt visszahálálni, h. talpraállok. 1percig sem fordult meg a fejemben,h. esetleg nem sikerül. Tavasszal fogócskázni akarok a fiammal!
Első pillanattól  azt gondoltam,h. ha Erőss Zsolt féllábbal hegyet mászik, Judit barátnőm nyaka kiegyenesedett, mikor minden doki lemondott róla, akkor nekem is menni fog!

Tartok én még talpra álltam bulit és TRX csapatkirándulást :-) :-) :-)

Mindenkinek köszönöm, aki felkeresett a kórházban, telefonon, e-mailben, facebok-on TI vagytok az én emberi erőforrásaim!
Mindig is azt vallottam, az a Barát, aki a bajban is barát, teljesen mindegy,h. évi 1x látom vagy heti 20x találkozunk.

A teljesség igényét meg sem közelítve, köszönöm:

- Köszi "Hal" az agykontroll szöveget, igaz, hogy csak egyetlen mondatot bírtam meghallgatni, mert hahotában törtem ki. Ez volt az a mondat: "minden végtagom ép és egészséges, jól érzem magamat!"-lágy férfihang duruzsolta, miközben a lábujjaim sem tudtam mozgatni, mert ideiglenes bénult voltam.   :-)   
Optimista ember vagyok, önmagamban hiszek, persze ettől függetlenül az agykontroll biztosan jó és sokaknak segít. Végülis én is jót nevettem :-) hatott! 

- Köszi Adél, - a magán gyógytornászom,- hogy önzetlenül bejöttél hétvégén a kórházba kimozgatni, neked köszönhetem,h. nem rövidült meg az Achilles-ínam és szépen, talpon gördülve, csípőmmel vizes nyolcasokat írva járok. Az itteni gyógytornászom meg is jegyezte,h. semmi rendellenes mozgást nem vettem fel! ;-)

- Köszi Hédikém,h. elláttál egy évre való DVD-vel, h. véletlenül se legyen időm hülyeségeken gondolkodni! :-) 

- Köszi Ágikám a kép.lapot, kitettem a falra az ágyam mellé,-mélyen igaz:
" A fény harcosai vagyunk. A Bennünk lakozó szeretet és akarat erejével meg tudjuk változtatni 
 a sorsunkat és sok más ember sorsát! " / Paulo Coelho /

Egy kedves ismerősöm azt mondta a kórházban: "Úgy nézel ki ülve, mint aki egészséges!"
Az ágyam szélén lógattam a lábam melegítőben :-) utálom a hálóing/pizsama öltözetet, betegségtudatom lesz tőle. Pedig nem vagyok beteg, csak egyelőre nem engedelmeskednek a lábaim.

folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Patti!!!

    Kitartás!!! NEKED sikerülni fog!!! Szorítok nagyon!!!
    puszi Dub Judit (akinek segítettél lefogyni 20 kg-t!!!)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tőled Juditom :-)

    Figyellek ám a fb.-on fotókon,h. tartod-e a jól megszerzett formádat, és ügyi vagy, mert igen!!!
    :-)))

    Pussz.Patti

    VálaszTörlés