Rendszeres olvasók

2014. július 1., kedd

Bénulástól a CrossFit Games Open-ig

Még mielőtt bárki is azt hinné,h. híres CrossFit versenyzővé váltam, hát nem! Közel sincs erről szó :)



De tavasszal becsülettel végigcsináltam a CF Games Open feladatait hétről hétre,- természetesen a többezredik lettem Európán belül is,- egész pontosan a 2115.-, de mérhetetlenül örültem,h. egyáltalán képes voltam megcsinálni a kiírt WOD-okat...najó az elsőt kapásból egypontosra :P mert még mindig nem tudok duplatekerni és hát azt kellett volna... de legalább nem "kamuztunk" beírtuk a valóságot az 1 ismétlésszámot!
És mindezt egy bénulás után, maradványtünetekkel küzdve, 39évesen!
Szóval MINDENKIT csak biztatni tudok! Imádom a versenyeket, a küzdés-szagot a levegőben, a csakazértsemadomfel érzést!!! 


http://games.crossfit.com/leaderboard

A 2.WOD-ban meglepődtem, mert a számomra "előkelő" 678. helyet szereztem meg :D Európában.
Már nem is emlékszem rá,hány kilóval kellett csinálni a fejfölötti guggolást,de azt tudom,h. az akkori max.-ommal, hát majd belepusztultam,de végigküzdöttem...hát erről szól a CrossFit ;)ezért szeretjük, akik űzzük, ilyen-olyan magunk szintjén, természetesen.
A 14.3 WOD-nál is gyengének bizonyultam :))) de nem vette el a kedvem :))))
8perc volt az időlimit,  5'18-ra végeztem a 2.körrel,amiben 15DL volt 60 kilóval,ami az akkori max.om volt, :P nesze neked gerincsérv....  természetesen egyesével kellett ledobálnom a súlyt, csak így ment...aztán a maradék időben, ami majdnem 3 perc volt, rendületlenül próbáltam felhúzni a 71kg-ot !!!!! Persze esélytelen volt! ..szerintem még azóta sem menne.... gyenge a jobb lábam hozzá...MÉG!

A 4.WOD szintén erős volt nekem, (vagyis azt is mondhatnám,h. én vagyok a "gyíkfing-gyenge :D ) mivel 40kilóval volt a clean,ami a mai napig a max.om ,de végigküzdöttem a feladatot és eljutottam 14 felvételig, egyesével ledobálva, puding-szindrómával :))) de nagyon élveztem! Magam sem tudom hogyan voltam képes megcsinálni ?!

http://games.crossfit.com/workouts/the-open/2014#tabs-4

Az utolsó WOD is brutál volt, szintén max.-ommal kellett végigcsinálnom összesen 72 Thrustert és ugyanennyi burpee-t, huhhhh...durva volt.... aki nem tudná, a max. azt jelenti,h. egyet tudunk azzal a súllyal megcsinálni,- kegyetlen kellemes érzés!

Muszáj visszaszednem magamra pár kilót, de bazi nehéz.... épp csak megütöm az 55-öt,de már ez is csoda... igyekszem továbbtömegelődni! Bár nyáron mindig nehéz tartani a súlyom, hát még feljebbhozni..de majd próbálok jobban odafigyelni a táplálkozásomra...annyira gyors az anyagcserém,h. szinte 2óránként ennem kellene,h. gyarapodjak!!! Általában, ha reggel edzek már délutánra izomlázam van, akinek lassú az anyagcseréje, előfordul,h. nem is másnap, hanem még később jön az izomláza!

Rendszeresen edzem, erősödtek is a lábaim, a törzserőm is tovább nőtt ...de még bőven van hova fejlődnöm. Vhogy "Életre" kellene keltenem a lusta, nem tökéletesen működő idegpályáimat...néha úgy érzem, mikor kocogni próbálok, ami csak sántikálás :( mintha nem érzékelném rendesen a talajfogást, volt is emiatt egypár esésem, ezért betonon már nem szívesen próbálkozom. Pocsék szarok a reflexeim, lyan mintha csak "emlékezetből" futnék .... ???

Nagyon rossz a járásmintám, ha fáradok nagyon csúnyán, sántikálva járok, képtelen vagyok szépen átgördülni a talpamon.
Nemrég egy ismerősöm megkérdezte: "Szögbe léptél, olyan érdekesen jársz?"    :( :(
A futásom még mindig tízes skálán nulla :( ez bánt a legjobban, annyira imádtam FUTNI!!! Én nem is értem azt, aki nem szeret... SZÍVESEN CSERÉLNÉK VELE...
Mit nem adnék érte?


Igyekszem erőmhöz mérten mindenféle gyakorlatot végrehajtani...a minap számomra elég kegyetlen WOD (workout of the day) volt edzés végén, lehetetlennek gondoltam a kitöréseket végigcsinálnom...de azért belevágtam, gondoltam majd sokszor leteszem a tárcsát... vagy ha végképp nem bírom, akkor csak bal lábbal lépegetek végig.
1 kör kitörésben járás 10kg-os tárcsával fejünk felett magastartásban ( kb. 170m )
100 lebegő ülés
100 fekvőtámasz (mellkasérintéssel, tenyérelemeléssel)
100 amerkai swing / 16 kg

Iszonyú izomláz lett a jobb lábamban és seggemben,de jó érzés,h. képes voltam végigcsinálni!



És mindezen nehézségek ellenére, imádok edzeni, nem tudom elképzelni a mindennapjaim tréningek nélkül!
Mindenkit csak biztatnék rá,h. sportoljon!
1. a magunk kedvééért, mert jó érzés
2. kiváló stresszlevezető
3. Barátokat találunk, jó a közösség- CrossFit Watt Győr ;)
4. Egészségesebb lesz az Életvitelünk
5. Fiatalosabbak maradunk
6. ééés csak sokadrangú,h. jobban is fogunk kinézni! ;)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése