Rendszeres olvasók

2013. október 18., péntek

ÖNMAGAM ÁRNYÉKA

A MINAP DÖBBENTEM RÁ, h.  (régi) ÖNMAGAM ÁRNYÉKA vagyok csupán....

Hősiesen bevallom, rendkívül el is szomorított :(

Pocsék hetem volt, ellopták a biciklim...pocsékul ment az edzés napokon át...idegileg kimerültem..."elemcserére" lenne szükségem...keveset alszom...nem tudok regenerálódni...egyre többször van akaratlan lábgörcsöm...néha parázok, nehogy vezetéskor törjön rám, mert olyankor percekig is előfordul,h. moccanni sem tudok, annyira behúzza a görcs az izmaimat....szerencsére inkább csak esténként van ilyen...1x fordult elő edzés közben, gyorsan ledobtam a súlyt, ennyivel megúsztam a helyzetet  :P


Utálom,h. állandóan korlátolva vagyok, figyelembe kell vennem a lehetőségeimet és ahhoz mérten Élnem!
Nem tudok továbbra sem futni, ugrani, ugrókötelezni, egylábbal guggolni, megfelelő súlyokkal edzeni :( és még sorolhatnám...de persze a MÁSIK OLDALRÓL MEG egy csomó mindenben fejlődöm továbbra is, és örülhetek,h. lyuk van a seggemen és nem bottal kell járnom...és még sorolhatnám a POZITÍV dolgokat!!!

Néha elkap ez a "csökevény-szindróma" és egy fél-napig baromira sajnálom magam...de aztán haladok tovább, nem keresek okokat, miérteket...SZERETEK ÉLNI!  :D

Éppen egy éve, azzal "ünnepeltem",h.- túléltem a balesetem és tul.képp újjászülettem,- h. megtanultam felugrani az iskolai ( kb. 30 cm !!!) zsámolyra...akkor egy suliban tanítottam és szégyelltem magam,h. nem tudom megmutatni a gyerekeknek...elhatároztam, h. Okt. 1-én felpattanok rá! Úgy is lett! Nagyon csúnyán, nulla ruganyossággal, szinte csak karlendítéssel, de felugrottam rá :)
Újabb év telt el :) az egyik CrossFit edzésen cikinek éreztem, h. nem tudok felugrani 50cm-nél magasabb dobozra...ezért a teremben levő traktorgumira ugráltam...1x már felestem rá, pár hónapja, így kicsit paráztam, ezért eleinte kéztámasszal ugráltam fel, aztán hirtelen erő szállt meg vhonnét és felpattantam rá :) hát KATARZIS!!! Nekem ez olyan volt, mintha a Világ tetején állnék :) tudom vicces, de másodpercekig álltam ott, szinte nem tudtam elhinni, h. sikerült!



 58 cm ...így lesz a "Világ teteje!"  -CrossFit Watt-

Szept. közepén észrevettem egy HCC ( Hungarian Cross Challenge ) versenyt, amit Egerben rendeztek, EgerWar fantázia néven, és a fejemben vettem, h. elindulok rajta...ez pont ilyen "Mazsoláknak" való verseny, mint én vagyok... a Feladatok egy részét ismertem csak...benne volt a pakliban, h. előfordulhat olyan, amit képtelen vagyok teljesíteni és akkor sajnos ott ki kell majd szállnom. Így készültem lelkileg, az esélytelen nyugalmával, kikapcsolódásnak tekintettem csupán, egy kis felépülésembeli kihívásnak ...
Végül az a faramuci helyzet állt elő, h. a 3. WOD végén magam sem tudom hogyan, de az első helyen álltam a "mazsola mezőnyben" , aztán jött a végső, 4. WOD, amit fel kellett adnom, illetve a beugró feladat felét megcsináltam ( 25 wallball / 6kg med.ball ) és a duplatekerésnél megálltam. Sajnos egyelőre nem tudom kivitelezni, nem csak az ugrásaimmal van a gondom, képtelen vagyok két különböző ütemre összehangolni a kezem és a lábam :( Sebaj, így is nagyon jól éreztem magam, végül a számomra előkelő 4. helyen végeztem így is. Persze azért bánom,h. pont a legérdekesebb , legizgalmasabb utolsó WOD-ot nem tudtam végigcsinálni...dehát ez van, menetelek tovább előre ;) 



Megint csak oda kell kilyukadnom,h. MINDEN nézőpont kérdése ....nem kesergek....sok totál egészséges ember nem tudta volna végigcsinálni ezt a pár gyakorlatot ;) ráadásul jövőre már Masters kategóriájú leszek ;) itt mindenki olyan fiatalka volt a csajok között :D 

Egerben aludtunk és egy kicsit családi kirándultunk másnap :) isteni időnk volt :D 



Igyekszem felszívni magam, új motivációt találni a további edzéseimhez...minden nap edzek, minden nap egyedül edzek, bevallom néha nagyon nehéz nekiállnom, reggel-délelőtt kevésbé szeretek edzeni, mert nehezen melegszem be, nehezebben hangolódom rá... délután viszont nincs időm...így egyelőre marad az egyedül-edzés! 
Lassan-lassan erősödöm :) a héten például végre sikerült Squat Clean technikával felvennem 40kg-ot :D ha a láberőm kicsit is jobban visszatérne egykori önmagához, akkor....hűűűű...sokkal gyorsabban fejlődnék! 

Hónapok óta nem használtam a szelektív ingeráram gépem itthon,- most előszedtem és azt vettem észre,h. jóval kisebb árammal ingerelhetők a jobb lábam izmai, mint eddig :) ez JÓ jel, mert azt jelenti,h. javult az idegingerületi vezetés. :D Ilyen "kis" dolgoknak is lehet örülni! 

KALAND AZ ÉLET :) eldönthetjük, hogyan éljük le,vidáman és a lehetőségeinket kihasználva, vagy szomorkodva és a sült galambot a szánkba várva.... ;)


Ez a fotó nagy kedvencem :) mintha magamat látnám, az a "baj" nemcsak gyerekkoromban, hanem a mai napig :))))


1 megjegyzés: