Rendszeres olvasók

2013. augusztus 23., péntek

KABÓCÁK FÖLDJÉN,- regenerálódás

Mostanában kevesebb időm jut írni, pedig Rám is motiválólag hat, ha szemmel láthatók és visszatekinthetők a fejlődési eredményeim...időnként kapok gerincproblémás sorstársaktól levelet...általában arról írnak,h. erővel és reménnyel tölti el őket,h. lehet Sportolni, Erősödni és fájdalom nélkül élni gerincsérv-műtét után is.
Nem tudom,h. szerencsém van-e: nem hegesedett a műtétem helye,sőőőt, lassan nagyítóval keresni a heget...nem érzem meg az időjárási frontokat, ami gerincvelő sérülteknél nagyon gyakori, és nincsenek fájdalmaim! Vagy nem szerencse kérdése, hanem fokozatosan, kitartóan egyre erősebbé, lassan bitangerőssé teszem a gerincmerevítő izmaimat!
Reménykedem,h. a jobb lábam is közel normálisra helyreáll egyszercsak.
Egyelőre 5-6x-osa a bal lábam ereje a jobbéhoz mérve! Nagyok sok ez a különbség, és sajnos még mindig bicegek,pedig folyamatosan erősödik most már a vádlim is, aminek még mindig nem tökéletes a beidegzése... :(

Idén eljutottunk a TENGERRE :) Isteni volt, totális pihenés!
Zsombor először látott tengert, óriási élmény volt Neki!
Elneveztük Fiammal Horvátországot a "Kabócák Földjének" :D aki már járt ott, biztosan tudja miért, nonstop "zenélnek"!

Vir szigeten 

KRKA-vízesés
Mikor hazajöttünk, elmentem ingeráram kezelésre és az addigi max.82% helyett 94%-ra fel tudta tenni a a gép ellenállását Dóri, a LikeForm edzője. Úgy éreztem totálisan kipihenték magukat az izmaim,- lehet kicsi túl is voltam edzve, éreztem,h. nem tudok eléggé regenerálódni...de mindig hajt előre a teljesítménykényszerem, a felépülni akarásom...türelmetlen vagyok még mindig. Napi szinten nem foglalkoztat, nem ebből áll minden percem....de igyekszem a maximumot kihozni magamból és a helyzetemből! 

 KRKA-vízesésnél
Zadarban 


Fergeteggyorsan eltelt ez a nyár is. Úgy terveztem,h. balesetem 2évére már tudok futni.... egyre szorít az idő....rendszeresen futóiskolázok itthon a Fiam trambulinján...ez könnyített helyzet,mintha talajon tenném, de még így is nehéz nekem :/ hogy a fene rágná meg! A Fiam mindent lefigyel, sokszor utánoz :D lassan képzett rehabilitációs edző lesz! 


Szoktunk együtt edzeni itthon, nem erőltetem, magától jön és csinál velem pár gyakorlatot...aztán továbbáll a játékaihoz :) 7 éves! Születésnapja alkalmából az edzőtermünkben,- Mi ketten:Zsombor és Én,- csináltunk 7 Burpee-t az Ő kérésére! Nagyon Édes volt, igyekezett totál szabályosan kivitelezi, kár,h. nem kameráztuk le :))))  az ötlete onnét jött,h. Laca (Párom, Zsombor Apukája) így szokta ünnepelni a CrossFit-es Vendégeink szülinapját edzésen :P 



Mióta hazajöttünk a nyaralásból, pedig ennek már legalább 3 hete,- nem edzettem semmi kemény súlyzós edzést. Sőőőt! Szinte csak Kettlebell, TRX és saját testsúlyos gyakorlatok voltak előtérben! Ideje újra visszarázódnom, muszáj tovább tömegelnem magam! Végre valahára megütöm az 55kilót,tudom karcsú ez is,de nagyon-nagyon nehezen szedek fel izmot, nagyon gyors az anyagcserém...ha 3-4 kilót még magamra tudok varázsolni decemberig, azaz még az idén...örülni fogok, mint majom a farkának!!!

Az állóképességemmel és az erőállóképességemmel továbbra sincs problémám...a minap megcsináltam egy jó kis WOD-ot 21-15-9 burpee - pull up felváltva! 2:58 alatt sikerült lezavarnom, pedig közben Zsombor párszor átrúgta a felettem a labdát burpeenél, míg focizott :) 

Lassan közeleg a Születésnapom, ideje újra felszívnom magam és új lendülettel belecsapni a lovak közé! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése