Rendszeres olvasók

2013. március 1., péntek

JUMP BOX :D :D :D

A KITARTÁS MINDIG MEGHOZZA A GYÜMÖLCSÉT! Ismét bebizonyosodott!!!

Emlékszem a napra, 2012.Okt.1-én azzal "ünnepeltem" az 1 éves balesetem túlélésének napját,h. a suliban, ahol tanítok, aznap először felugrottam egy zsámolyra páros lábbal :D Bitang nehéz volt leküzdenem a félelmem,h. vajon átesek-e rajta, vagy végre sikerül....
Aztán megtanultam felugrani az edzőtermünk CrossFit box-ára, a 40 cm-re, eleinte nagyon akadozva ment...paragép voltam...de sokat gyakoroltam, míg nem ment biztonsággal.
Mígnem a héten csütörtökön ismét ledőlt egy korlát, felugrottam a box 50 cm-es oldalára :) ÖRÜLTEM, MINT MAJOM A FARKÁNAK!!! Mint egy kisgyerek ;)
Hiszem,h. itt nincs megállás...futni fogok, ugrani és bármit tenni, amit jólesik! ;)

"Történelmi pillanat"  :) 

A legutóbbi blogom tőlem szokatlanul kicsit kókatag lett, annyira sok negatív élményem volt az utóbbi időben,nehéz volt átvészelni, végtelenül elfáradtam, ami a családomnak is feltűnt :( - de most a héten ez a jég is megtörni látszik!!! Itt van ez az "ugrás siker" !
Illetve akaratlanul Kovács Lacee, Magyarország és Európa legjobb CrossFittere adott nekem egy kis Motivációt a további fejlődésemhez a felépülésemben :D amiért NAGYON HÁLÁS vagyok Neki!
Ő letett annyit az asztalra kitartásból és elszántságból, ha azt írja nekem: "Hajrá, látom elszántságból nincs hiány!" az hetekre elég motivációt ad nekem!

http://www.tesztoszteron.hu/eMag_218_CrossFitEuropeRegional2012.php

...minden csüt. délelőtt CrossFit edzésem van...feltettem a kérdést a fb-on nyilvánosan az edzéstársaimnak, milyen WOD-ot szeretnének másnapra...Laci belinkelte a saját WOD-ajánlatát....Ezek után muszáj volt belevágnom! Természetesen nem tudtam azokkal a súlyokkal vállalni, amivel kellett volna, a saját kis rehab.súlyaimmal végigcsináltam becsülettel. 31:49 alatt sikerült, állóképességi-erőállóképességi problémáim nincsenek...csak gyenge vagyok még, mint a harmat...meghát egypár idegpályám beidegzése még rakoncátlankodik.....de rajta vagyok az ügyön!
Íme a WOD !
http://www.crossfit.hu/hirek/20130225-crossfit_hu_heti_wod_challenge_vol_17

Rehab.súlyaim: Thruster és Push Press: 22,5 kg
                        Burpee: 40 cm ( még nem megy biztonsággal WOD helyzetben az 50 cm )
                        DeadLift: 32,5 kg
Hát, Puding! Tudom,de ahhoz képest,h. 10 kilónál nem emelhetnék többet...ahhoz meg jó :) úgyhogy csakazért sem elégedetlenkedem!

Az utóbbi 1 hónapban megint hihetetlenül sokat javult a mozgásom, remélem észhez térnek végre az eddig lustálkodó idegpályáim is! Edzek minden nap, tartom az edzéseimet, a torna óráimat....mozgok eleget...néha talán túlzásba is viszem, ezért nem igazán sikerül híznom...pedig azon az ügyön is rajta vagyok!

Mostanában "Barbara" lett az egyik kedvenc WOD-om :)


A minap lemértem 22:04 alatt tudtam végigcsinálni....pár hét múlva újrapróbálom, versenyben vagyok önmagammal! :) Jólesik egy kis kihívás!

A múltkor Motzer Melinda, egyik Kedvenc Edzéstársam szülinapját is két jó  WOD-dal ünnepeltük meg, jobban esett, mint egy szelet torta ;)
9:27 alatt sikerült letolnom az 5 kört az 1. WOD-ból! Kellően elfáradtam benne!

1.WOD: 5 kézenállásban nyomás, 10 függeszkedésben lábemelés rúdig, 20 Kettlebell Snatch 14 kg-val.
2.WOD: 21-15-9   Clean (csak 25 kg-val) - Sit up
És még volt erőnk utána vigyorogni :DDD


Idén másodszor végigcsináltam a FRANT-t is :) "utálatos" egy WOD , nagyon alkaros, mikor először csináltam, azt hittem a végefelé, leesek a húzódzkodóról, mint egy érett szilva a fáról...pedig szeretek húzódzkodni...de beton lett az alkarom :)))
Csakazért is újracsináltam és még javítottam is az időmön....igaz csak 22,5 kg-val tudom csinálni, de 5:10 alatt lement. Thruster (22,5 kg) - Pull up : 21-15-9 = FRAN

Április 1-én a 1,5 éves balesetem és újjászületésem évfordulóján le szeretnék futni egy kört az atlétika pályán! Most ez a CÉL!!! APRÓ LÉPÉSENKÉNT HALADOK ELŐRE TÖRETLENÜL!
Lacám nélkül ( Nyíri László) nem menne, maximális anyagi és lelki biztonságot ad nekem! Végtelen hála...még nem tudom hogyan adom vissza....

Egészségesnek érzem magam,nincsen betegségtudatom, a gerincem jobb, mint új korában :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése