Rendszeres olvasók

2012. november 16., péntek

SZOMOR-ÉDES


"szomor-édes" kedvemben vagyok!

Annyira bosszant és szomorít,h. nem idegződött vissza tökéletesen a jobb lábam...és egyre fogy az időm, egyre kevesebb az esély....nem tudom eléggé használni :((((
Persze közben boldog vagyok,h. nem kell már bottal járnom....de bicegek :( a lábfejem és alsó lábszáram izmai nem szuperálnak eléggé...

Ma gyűrűn fellendüléseket csináltam mellkasig felhúzódzkodva,  jól ment,  erős vagyok, pedig csak talán az 54 kilót ütöm meg még mindig...de a lábam nulla!!! Ballábbal simán megy az egylábas guggolás...stb....bármi...de a jobb...."bendzsó" gyűlölöm.... :( 

Hihetetlenül szar,h. nem tehetem, amit szeretnék, gátolva vagyok a mozgásomban.... állandó hiányérzetem van, hiába edzek...ma próbáltam egy kis ingafutást is, hát siralom volt....nulla gyorsulásra vagyok képes, a hirtelen irányváltoztatásról meg a mozgásminőségemről jobb nem is beszélnem.... :(((

Az utóbbi 2 hetünk nagyon húzós volt munka mellett átköltöztettük az edzőtermünket egy új, 200nm-es helyiségbe...Mindent ketten csináltunk meg a Párommal...festéstől a gumipadlózásig....a jobb lábam nem bírta a strapát, begyulladt a körömágyam, sajnos végül le kellett szívni a gennyet...a sebészdoki a reumatológusom férje...elcsodálkozott,h. "maga nincs lerokkantosítva?"
"hogy képes így dolgozni" ,- ezt kérdezte. 
"??? Szeretem, amit csinálok és nem érzem magam rokkantnak",- ennyit mondtam neki.
De azért kicsit elgondolkodtam,h. én vagyok a nem normális,h. nem veszek tudomást a bénulásomról és küzdök...vagy az emberek általában, akik azt gondolják,h. eh, ez béna!

RITKÁN AKADOK KI, NÉHA EZ IS KELL :D

Olyan rohadt sokat teszek azért,h. felépüljek,h. a lehetséges maximális formámat elérjem...és mégsem megy !
:( Nem bírom visszaszedni a láb-far izmaim...2 satnya piszkafa lóg a régi lábaim helyén...minden ruha lóg rajtam....undorító! Ördögi kör! Amíg nem jön vissza az izmaim kellő tömege, addig nem lesz erejük,de amíg nincs elég erejük, nem tudok elég nagy ellenállással edzeni a tömegeléshez!!! ÁÁÁÁÁÁ!!!!!

Általában heti 6 napot edzek, néha van olyan nap,h. 2x is...tudom,h. több pihenőnap kellene, több regenerálódási idő a tömegnöveléshez,de nem bírom ki, h. kevesebbet mozogjak....mozgáshiányom van és akkor kibírhatatlan vagyok  :O  :)

Sajnos már nem járok gyógytornászhoz, nincs elég szabadideje Andinak...remélem, azért néhanapján be tud szorítani, legalább 1-1 kontroll erejéig. Szükségem van rá,h. egy kis iránymutatást adjon,h. jó felé haladok-e az edzéseimmel. Talán mostanság nem annyira felemás a guggolásom, nagyon figyelek rá...szigorúan csak elől guggolást csinálok,h. ne terheljem a gerincem lumbális szakaszát. Úgy érzem fejlődöm, lassan, de fejlődöm!

Képes vagyok páros lábbal ugrókötelezni, ez nagy szó...mivel a jobb lábammal szinte nem tudok elrugaszkodni..nem is tudom hogyan vagyok képes kivitelezni! :)
Persze ezt sem szabadna, semmit, ami rázkódással jár :) utálom ezt a sok keretet, tiltást és gátlást!

Ja, a másik sikerélményem :D megtanultam kézállásban nyomni :D egy este gondoltam kipróbálom, hátha sikerül...miért is ne...kell a kihívás! Laca persze csak annyit mondott,h. "az életbe nem nyomod így ki magad"... kicsit fel is bosszantott...tudom,h. gizda vagyok...de könnyű :) simán meg tudtam csinálni 4x5 -öt, lendület nélkül...féltem a derekam, ezért a láblendítést úgy érzem mellőznöm kell. Azóta rendszeresen csinálom, nagyon szeretem és egyre jobban is megy!
Fura,-mivel atléta voltam, mindig a lábam és farizmom volt erős,- jó voltam a futó és ugrógyakorlatokban....most meg fordult a kocka, mivel nem tudok egy csomó gyakorlatot megcsinálni lábra...ezért több felsőtestet igénylő gyakorlatot végzek...így ezekben nagyon sokat fejlődtem...a lábam puding, a karom meg lassan Popey :) Nagy kedvencem lett a kipping húzódzkodás is, 20-22-őt egyben simán megcsinálok, ami azelőtt nem ment volna...

Najó....MOST ÍGY VISSZAOLVASVA AZ EDDIG LEÍRTAKAT...FEJLŐDÖM SZÉPEN, CSAK MEGINT TÜRELMETLEN VAGYOK, mert nem olyan ütemben és gyorsan, ahogy én azt szeretném!

A múltkor is, itthon volt egy 28kilós kettlebell, izgatta a fantáziámat,h. vajon elbírom-e már :)
Próbaként megcsináltam egypár Szumófelhúzást! Nagyon örültem neki,h. képes vagyok rá! Valószínűleg sokan egészségesen sem emelnék fel....szóval MINDEN NÉZŐPONT KÉRDÉSE!

Az utóbbi időben sajnos nem volt időm a szelektív ingeráram kezelésre sem,pedig szükségem lenne arra is...na majd most újult erővel nekilátok annak is!

Most kidühöngtem magam :) mire nem jó egy blog! :P
A zöld nyugtató szín :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése