Rendszeres olvasók

2015. december 28., hétfő

 


Ezeregyéve nem írtam egyetlen sort sem, nem is tudom miért nem, vhogy nem éreztem rá késztetést. De az utóbbi pár hétben sokat agyaltam, és arra jutottam,h. Jó volt, amikor írtam,- a pszichológusnál kibeszéli az ember a nyűgjeit, a bloggerkedésben meg kiírja, -aztán aki akarja elolvassa, aki meg nem az nem... teljesen lényegtelen. 
Utoljára a 2014-es CrossFit Games Open-ről,írtam.
Természetesen végigcsináltam a 2015-öst is. Idén először volt leskálázott kategória, abban indultam, a Masters mezőnyben, 40 felettiek között. Európában, ha jól emlékszem a 8. Helyet sikerült megszereznem. Örültem neki nagyon.

Célom, felszedni 5-6 kilónyi izmot, elsősorban alsó testre. Sajnos ez nekem elég nehezen megy, gyakorlatilag lassan eltelik 1 év és egyetlen kilót sem sikerült hosszútávon felszednem. Pedig muszáj lenne ☝

Sok mindenben fejlődtem az utóbbi évben: javult a láberőm,így picit erősödtem vele súlyemelésben is, technikailag szebb lett a futásom, -gyorsabbnak sajnos nem gyorsabb, de hiszek benne továbbra is,h. egyszer ugyanolyan tökéletesen fogok futni, mint futókoromban... - sajáttestsúlyos gyakorlatokban erősödtem a legtöbbet, megtanultam rúdon és gyűrűn is a muscle up-ot,ami persze a könnyű testsúlyom miatt, annyira nem nagy kunszt... 


Legtöbbször egyedül edzek, amit eleinte nem szerettem, de az utóbbi időben nagyon megkedveltem, ennek is vannak előnyei. Néha napján Fiam, Zsombor az edzőpartnerem, ami mindig nagyon mulatságos dolog, igyekszik Ő is mindent megcsinálni,amit én. 

Mint minden gyereknél, Nála is tombol a StarWars őrület,de fontosnak tartjuk,h. ne csak a számítógép és Tv előtt üljön, ezért a téli szünetben is, Neki is kell, minden nap vmit sportolnia. Szerencsére kapható rá, nagyon fontosnak tartom a szülői példát a sportban, h. a gyerek abban nőjön fel, h. igénye legyen a mindennapos sportra és szeressen mozogni!!! És a gyerekek 90%-a szeret mozogni, csak a szülők a lusták 😕



Sok szülő fontosnak tartja a külön angolt, a külön matekot.... a sokadik szakkört,de az edzést nem. SZÖRNYŰ!!! Az ókorban is tudták, "ép testben, ép lélek" . Mikor béna voltam is nagyon fontos része volt életemnek a SPORT, minden nap, napi igényem, szükségem volt/van rá. Nem tudom elképzelni nélküle a mindennapjaim, nem tudom hogy a fenébe tudnak emberek napokig nem-sportolni, sőt hetekig, hónapokig, évekig...??? 



Nos, lehet,h. sokan ezt furcsának tartják,de én kimondottan szeretem, ha izomlázam van 😀😀😀




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése