Rendszeres olvasók

2013. június 15., szombat

PUDING-SZINDRÓMA

Még mindig irtó PUDINGNAK érzem magam és az is vagyok :/ nagyon sokat teszek a céljaim érdekében, minden nap, mégis úgy érzem nem haladok eléggé előre...haladok persze, nem elégedetlenkedem...de nem olyan ütemben, mint én elgondoltam...
1év 8 hónapja bénultam le...bevallom, azt hittem ilyenkorra már szaladok, ugrok és semmilyen mozgásomban nem leszek korlátozva.
3 ÉVET ADOK MAGAMNAK! Ennyire saccolom a lehetséges felépülésemet. Majd meglátjuk...


Na és a puding próbája az evés...az evés az,ami nem megy nekem...vagyis hiába eszem, egyszerűen baromira nem jönnek vissza a lesorvadt izmaim, 4kilócskának úgy örülnék, mint majom a farkának! Fogadalmamat betartva,csak havi 1x centizem le a lábam, hát továbbra is 4-5cm körméretbeli különbség van a 2 combom között :O :O ÁÁÁÁÁÁÁ, gáz! Szörnyen néz ki, satnyaság...de nagyon. Etiópiában nem tűnnék ki a sorból, az tuti! És halkan hozzáteszem, még a bal lábam sem érte el eredeti mivoltát. 

Előtte.... 

Utána....gilisztaláb :( Grrrrr.....pfújjjjj.....


Hónapok óta nem jutottam el megint a gyógytornászomhoz,"Gyógy-Andihoz", vhogy be kellene férkőznöm hozzá. na majd, most, ha szünet lesz a suliban. Eléggé leépült az agyam, minden szinten teljes generálra és regenerálódásra van szükségem :) Egy kisegítő iskolában tanítok testnevelést, hát nem egyszerű feladat :) de azért megoldom....az egyik főnököm szerint túlságosan teljesítmény-centrikus vagyok a gyerekekkel, mintha olimpiára készülnénk....dehát miért is ne?! Mozogni ők is szeretnek, a Mozgás Öröme Mindenkit megillet, és igyekszem belőlük is a maximumot kihozni! És ez nekem is sikerélmény, nem csak nekik! 


Ilyen gyönyörűen "hidalnak" már! :D 

A héten jól belehúztam az edzésekbe :) megint, de ha egyszer annyira jólesik! ÉLVEZEM, nem tehetek róla, lételemem a MOZGÁS! 
Egy kedves Vendégem jótanácsa szerint "zabálj és ne mozogj semmit és akkor meg fogsz hízni, hidd el",- nem tudok azonosulni!

2013.06.02.vas. 
PIHENŐ és "HAUSFRAU" nap :))


2013.06.03.hétfő
20' erősítő gyógytorna  / dögunalom, de azért legyűröm néha,ráveszem magam ;) ...

1 óra CrossFit   beülve felvételt,helyből felvételt gyakoroltam (rehab súlyokkal)
                         DeadLift / NPR! ( kis csoffadt lábaim elbírtak 5x 52,5 kg-t) 

WOD: -saját kis agyszüleményem- 4 körön át! / Idő:8:39 / 
10 Ring Dip
20 Lunge / 15 kg
30 Sit up 
40 Jump Rope (szimplatekerés, mivel képtelen még mindig a lábam a d.u.-t kivitelezni) 

Kriszta barátnőm, aki 11évig ugrókötelezett :) azt javasolta tanuljak meg egylábbal duplázni....muhahahaaaaa... és a bal vádlim 5x akkora lenne,mint a jobb.... 

2013.06.05.szerda

Mivel elmaradt a gerinctornám, ezért kicsit guggolgattam... 30'
Front Squat/   4 x 8 / 40kg...
Snach-et gyakoroltam...de csak a technikát, mert egy fos a lábam továbbra is, nulla dinamikus erő...stb.

45' laza TRX

2013.06.06.cs.

1 óra CF edzés délelőtt:
Lunge / 15 kg
Tárcsatolás/ 10 kg 
Pistols Squat /bal láb
dobozra leül-feláll :) jobb láb / 2x 2,5 kg 
HSPU 

WOD:-saját agyszüleményként-  5 kör   / 16' lett/ épp jól esett! :) Mint mindig! 
10 box jump
20 push up
30 sit up
40 jump rope
50 air squat 

2013.06.07.péntek

1 óra Hot Iron Cross

2013.06.08.szombat

1 óra CF edzés

Egylábas guggolást és Húzódzkodást gyakoroltunk súllyal.
14 kg-os Kettlebell-lel képes voltam 2-őket húzni! 
Én ezt jónak tekintem, emlékszem a kórházban a járástanuló korlátnál kezdtem a mélyevezéssel, azt hittem szétszakad a gerincem, úgy fájt....

2011.tél ,Rehab Kórház 

WOD: 4kör
30 Am.Swing / 16 kg Kettlebell
15 Burpee
400m futás

Maradjunk annyiban, h. túléltem....végigküzdöttem, persze utolsó lettem, mivel nem tudok futni, csak sántikálni egyelőre! Illetve nem is lettem utolsó, mert páran feladták 3 kör után....  :) 



2013.06.09.vas.

Pihenő és "háztartásbeli" nap :)

2013.06.10.hétfő 

20' gyógytorna 

1 óra Edzés : 
OHSQ / 4x 8 / 17,5 kg sajnos csak ennyire vagyok képes jelenleg a puding jobb lábammal! :( 
Pull up   4 x 25 
Lunge    4 x 20 lunge / 15 kg 

WOD:
Karen / med.ball 7kg

2013.06.11.kedd

20' gyógytorna
1 óra Kettlebell edzés
-sikerült a 20kilóst kijerk-ölnöm... :) hát eléggé megcibálta a derekam ez a féloldalas mozgás...ha lábbal jobban alá tudnék menni, sima ügy lenne a 24-es is...dehát "rottyant" vagyok :(

2013.06.12.szerda

1 óra Gerinctorna
1 óra laza TRX


2013.06.13.csüt.

1 óra CF edzés délelőtt:
gyakorolgattam a Muscle up-ot, persze nem megy, fel is húzom magam és ki is tolom magam KÜLÖN, de egyszerűen nem tudok átbillenni! :) Kéne a nagyobb magasság, h. lendülni tudjak! vagy még egy Kis ERŐ!!!

WOD: Angie ( nagy kedvencem,szeretem )  15'45" lett most!
100 húzódzkodás,felülés,guggolás,fekvőtámasz ( talajra fekve, tenyér elemelve csináltam)

45' CF EDZÉS délután:
Deadlift 52,5 kg-ig mentem el.... előtte 4 x8 / 45 kg
Pistols Sq. bal láb / jobb lábbal szenvedtem egy kicsit a 40cm-es dobozról felállogattam ülésből..."pudvagomba" a jobb lábam..... :/ 
Jerk gyak. 25-30 kg -val csak 
T2B / szeretem-gyakorlat nálam :))))  4 x 15 

WOD-ra nem maradt időm, szaladnom kellett a Fiamért birkózó edzésre :)

2013.06.14.pént.

1 óra CrossFit edzés / beálltam Laca edzésére, amit a kezdő csoportnak tartott, jól esett, jófej társaság :)

DeadLift -be csöppentem megint , ismétlés a tudás anyja alapon ;)

WOD:  21-15-9  ( 3: 40) 
DaedLift/ 40 kg
push up /tenyérelemelős
sit up


 A KORLÁTAINK FESZEGETÉSE ÉS NÉMELYKOR ÁTLÉPÉSE, MÁR EGYFAJTA SZABADSÁG !










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése