Rendszeres olvasók

2012. szeptember 15., szombat

"GYÓGYGOLYÓ" avagy kettlebell


A minap levelet kaptam a DM-től, ez volt az első mondat: " külső megjelenésünk nagyban befolyásolja a lelki állapotunkat." Elgondolkodtam rajta és mennyire igaz, tudom,h. a belső érték, ami számít, anélkül "üresek" vagyunk. De ha jól belegondolunk, az első benyomást a látvány adja!
A mai világban, ha egy álláshirdetésre 10 ugyanolyan végzettségű, rátermett egyén jelentkezik, azt veszik fel, aki jól néz ki,- gondolván, aki a külsejére ad, az a munkájában is igényes.
Persze belső nélkül a megnyerő külalak mit sem ér, de a 2 együtt jár!
És igen, rám is érvényes ez: soha nem mennék zsíros hajú fodrászhoz vagy pattanásos kozmetikushoz ;)
és izomtalan-idomtalan edzőt sem választanék.

Úgyhogy most újult erővel belehúzok az edzéseimbe, mert nem biceghetek tovább :D bár ma a gyógytornászom,-Andi nagyon megdicsért, pedig Ő aztán igazán maximalista... szerinte épp csak biccenek már, az öregujjamnak kéne igazán életre kelnie...és még jópár izmomnak... és javasolta,h. menjek vissza a kezelőorvosaimhoz egy hívatlan kontrollra, h. hé, hahó nem hittétek, mégis talpraállok!
Nem megyek, nem izgat, nem vonz, mi értelme...teszem az elhatározásom és kész!
Bááár, ha belegondolok, statisztikailag ugye lehetetlen a teljes felépülésem...de így nem fogok szerepelni ebben a statisztikában és valószínű, akik rajtam kívül edig felépültek ( mert kétségtelenül hiszem,h. voltak ilyenek), ők sincsenek benn, mert ők sem mentek vissza jelezni, h. bocs mégis élek és virulok.
Najó, majd még átgondolom...most ennél jobban nem érdekel...

Amióta hazajöttem a rehab-kórházból egyre többet főzök, és mivel a Párom paleo életmódot folytat, ezért csupa egészséges, finom kaját csinálok. Most már odajutottam, h. 2 Vendégem is megjegyezte edzésen, h. gasztro-blogot is kéne vezetnem a rehab és edzésnapló mellé :) Bevallom egyre jobban élvezem is a főzés tudományát és rejtelmeit,- már saját kajákat is kísérletezgetek ki.

Ez a legújabb kedvenc kreálmányom :)

http://www.wattfitness.hu/cukkinis-paradicsomos-csirke-rogok-

Ha teljesen felépültem,akkor átváltok edzés-étkezés blogra, de szeretek még ezer dolgot, úgy érzem mindig lesz mit írnom. A végén még a dokimnak lesz igaza és pályát módosítok,- író leszek :O

Egyik nap az iskolában, ahol tanítok, az egyik előkészítő osztályos kisfiú nem tudta megjegyezni a nevemet, ezért elnevezett "edző néninek" ,- vicces, nem is tudja,h. tényleg az is vagyok :) ráérzett.

Úgy érzem nagymértékben javul a mozgásminőségem és az erőm is :) a minap Andi, a gyógytornászom lelkendezve vizsgálgatta gyógytorna közben a gyengébbik lábam,h. "jé, kezd látszódni a quadricepszem izomhasa" :))) Valóban, én is észrevettem,h. kezd kirajzolódni az izomzatom régi formája, csak még sokkal gizdább, mint volt. De ami késik, nem múlik! Gyúrok lelkesen!


Iszonyú mázlim van,h. a Párom (Nyíri László) RKC II., a rehabilitációs edzéseimben jelentős részben szerepel a Kettlebell is, mint "GYÓGY-GOLYÓ" !



Kellékek az itthoni edzésemhez 



                                                    Na, vajon mi lehet ez a "szellemkép" :) ?

2012.09.08. szombat 

d.e. 45' laza TRX edzés
d.u. 1 óra edzés

       1 x 5-5 török felállás / 4 kg  -kipróbáltam,h. megy-e,mióta lebénultam nem csináltam-
       2 x 3-3 török felállás / 8 kg  - "gyógy-golyó" gyakorlat :) nagyon örülök,h. sikerült!!!
       3 x  15 lábemelés fej fölé függeszkedésben
       + vádli erősítő gyak.

      3 x 10-10 Snatch / 12 kg Kettlebell - úgy érzem, ebben is erősödtem :) már nem húz el féloldalra a golyó
      3 x 8-8     1 lábas pistols squat (bal megy simán lábujjfogással is; a jobb csak segítséggel)
       + vádli erősítő gyak.

      3 x 3-3 felemás húzódzkodás
      3 x 10  guggolásból lökés / 4-4 kg kézisúly

      3 x 10 szűk ft.
      3 x 10 ft.-ban ellentétes bokafogás

     NYÚJTÁS!

2012.09.09.VAS. 

2 x 1 óra szelektív ingeráram terápia

2012.09.10.hétfő 

50' szelektív ingeráram kezelés
1 óra gerinctorna
1 óra Hot Iron

2012.09.11.kedd

30' X-Body  / továbbra is azt gondolom rehab.terápiának, esetemben ideg-izom kapcsolatok
                      javítására, serkentésére lehet,h. alkalmas lesz...még korai lenne kijelentenem...de
                      NEM EDZÉS!!!
50' szelektív ingeráram terápia

2012.09.12.szerda

45' laza TRX edzés
50' szelektív ingeráram terápia

2012.09.13.csüt.

45' gyógytorna Pilates gépen a gyógytornászommal (Farkas Andival)
1 óra EDZÉS :))) amit nagggyon élveztem!

4 x 5-5 felemás húzódzkodás (bitang alkar izomlázam lett tőle :D ) piros vékony gumival csináltam, h.
                                                                                      rendesen vissza tudjam nyújtani a karom :)))
4 x 10-10 guggolás széles terp.be kilépéssel

4 x 20 amerikai swing / 12 kg Kettlebell
( ez talán már nem olyan rossz egy idegsérülés és végtagbénulás után)
4 x 10 ! tolódzkodás gyűrűn ( hát, nem mondom,h. könnyedén ment, de megdupláztam az ism.számot kb. 1 hónapa alatt! :))))))) kezdem megszeretni ezt is!

4 x 8-8 egylábas felhúzás ( jó kis popó izomlázat okozott másnapra! :D
Bal: 12 kg Kettlebell (na, ebből látszik,h. még ez a lábam sem az igazi, régen a 20kilóssal is könnyedén ment, most ezzel is nyögvenyelős, méééég! a jobb: segítséggel súly nélkül! :S
4 x 20" ülőtartás ("L") függeszkedésben
+ vádli gyakorlat

4 x 30" burpee (30" szünet)
átl. 11-12 ism.szám ment,-örülök,h. meg tudom csinálni már, eddig nem tudtam felugrani...stb...

+ spec. láberősítő gyak.ok gumikötéllel (kék)

50' szel. ing.áram terápia

Ha visszanézem a blogom elejét...lábujjaim megmozdulásának örültünk...télen kihívás volt állva elmosogatnom, a háztartás ellátása szinte edzésnek minősült :O most ehhez képest "paralimpikon" vagyok :)

A Fiammal sántikáló-fogócskáztam ma :) és még játszótéri falat is másztunk :)
Imádom az indián nyarat :))) az őszi szép időt!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése